Bulten 2012-07-28

Whiskey

Medlem
Gick med
23 Mar 2011
Hoj
Brittisk Trepip, Österikiskt äventyrsmonster
Whaat?! Hur kan jag inte vara med på bild?! Körde fram och tillbaka ett flertal gånger bakom den gula trajjan (kör en svart/blå honda cbr600f). Spelar inger roll om det är suddigt, skulle gärna vilja se om du har något.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Whaat?! Hur kan jag inte vara med på bild?! Körde fram och tillbaka ett flertal gånger bakom den gula trajjan (kör en svart/blå honda cbr600f). Spelar inger roll om det är suddigt, skulle gärna vilja se om du har något.

Vi är TVÅ min son. Körde minst 100 gånger och ingen bild....politik...över

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Kan känna att ni är lite orättvisa (även om jag hamnade på en triljard bilder). Det är inte alltid bilderna sitter, mycket som spelar in. Dessutom gör fotografstackarn detta på sin fritid, gratis, så vill man ställa krav och garanterat finnas med på bild kan man säkert hyra honom en timme..

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Kan känna att ni är lite orättvisa (även om jag hamnade på en triljard bilder). Det är inte alltid bilderna sitter, mycket som spelar in. Dessutom gör fotografstackarn detta på sin fritid, gratis, så vill man ställa krav och garanterat finnas med på bild kan man säkert hyra honom en timme..

RULLAT förbi i 2 veckors tid.....fel på kameran? Du studsar förbi i 300 och hamnar på 300 bilder? Vad är hemligheten? :fakta

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Jag har en så vacker själ. Eller så hamnar man automatiskt på fler bilder om man är fotografkollega. Testa att stanna till med lite nyplockade blommor så lovar jag att ni kommer med på nån bild ;)

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
RULLAT förbi i 2 veckors tid.....fel på kameran? Du studsar förbi i 300 och hamnar på 300 bilder? Vad är hemligheten? :fakta

Jag lovar att ta nåra bilder på dig om du dyker upp vid nästa fototillfälle. Kör nått dubbeltut nedför backen så jag är beredd :krama

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
En bild är bättre än ingen? :lol
Nej inte i det här fallet. Du gör dig bäst med visiret nerfällt. :lol

Skickar ditt Busanna eller har hennes bäst-före passerat? :hihi Dubbeltut!
:mad: Gaahh, hur länge till ska vi behöva vänta på att du blir bannad!?! :mad:

Det brukar ju heta "bäst före, inte dålig efter", men i vissa fall... ;)
*förflyttas från listan Trevliga typer till MOTARDMUPPs-listan!!* :4skrika:4skrika

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...