Snygga bilder. Synd bara att lektion nr 6 hos m1ckes knässkraps kurs inte gett nått resultat ;P
Nä, han stannade längs vägkanten ett par hundra meter efter fotokurvan.
Antagligen för att lugna nerverna. Kände väl pressen av att ha en 690 flåsande i baken
I synnerhet om han skulle ha vart på "kundmöte" norr om stan just dåVarför inte skriva ut bilderna och skicka ett brev till bilägaren med en uppmaning om att tänka på oss motorcyklister när han sprider grus på vägen.
Inget hetsigt eller så, utan bara en uppmaning. Man kan ju också vara lite taskig och adressera bilderna till personens fru om han är gift (antar att det var en han som körde). Då kan det ju bli lite mer av en näsknäpp om man skriver att "din man utsätter tydligen medtrafikanter för fara, vi tycker du bör ta upp det med honom..". Eller är det för taskigt?
Man kan ju också vara lite taskig och adressera bilderna till personens fru om han är gift
du som fotat borde jobba för transportstyrelsen så att dom för en gångs skull fattar situationen ute på våra vägar.
mvh
tuff snubbe i mercan kör om en supermoto innan en kurva..hehe grymt förklarande bilder btw! du som fotat borde jobba för transportstyrelsen så att dom för en gångs skull fattar situationen ute på våra vägar.
mvh
Ja, eller nej. Jag antar att du menar att det inte ska ligga en stödremsa av grus i asfaltkanten. Om du har några bättre idéer så tycker jag inte att du ska tveka att dela med dig av dem till Svevia eller Transportstyrelsen.
(Jag tror inte de går med på att sätta dit "curbs". Troligen så säger de att man ska anpassa hastigheten så man inte kör i gruset.)
Jag säger bara en sak: SUCK!
Bilderna på Snaaben och hojföraren som ligger ganska nära är ett bra exempel på hur andra medtrafikanter påverkar din säkerhet. hål avståndet och sänk farten. Hetsa inte till en tävling.
Att ni inte lär Er...ni leker på en allmän väg som inhyser alla möjliga ägg. Traktorer som kör upp lera, lastbilar, tankbilar som spiller diesel, Faster Agda, älgen Hubert, rådjuret Gösta, mobilprataren Sven och sist men inte minst..... ''oturen och omständigheterna''. Håller man sig inom hastighetsbegränsningen så ..... ökar marginalerna.
Bilderna var snygga och hojjarna läckra. Heder till pfotograpfen
Jävla bilister och köra som svin på mc-åkarnas svinåkarvägar. Omoraliskt är vad det är.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|