med 12a ja
Jag vill se utan.
Smörj in däcket med ister så ska du få se på sladdsallad.
Själv skulle jag vilja se en hoj med hydrauldrift med omkastad rotationsriktning på framhjulet och tvåhjulsburnis. Ngn stuntapa kanske då tom klarar att ta upp båda fötterna och sedan glida runt sidledes och hit och dit på ren balans och gyroverkan. Samma hysteriska flykt som en bolmande natriumklump i ett vattenbalja.
Själv skulle jag vilja se en hoj med hydrauldrift med omkastad rotationsriktning på framhjulet och tvåhjulsburnis. Ngn stuntapa kanske då tom klarar att ta upp båda fötterna och sedan glida runt sidledes och hit och dit på ren balans och gyroverkan. Samma hysteriska flykt som en bolmande natriumklump i ett vattenbalja.
Hmm, för en som inte förstår, vad tusan menar du?
Bild i paint kan säkert behövas.
Bli först!
(Kommer se kul ut när monstervridet twistar ihop ramen tills hjulbasen är 0 mm med en vettskrämd 60-talist på toppen....eller de skulle rotera "från" varandra. :spagat).
Det går att "burna" på slangen men blir ju bara ett par sekunder samtidigt som man färdas framåt... Händer ganska ofta när man kör bakhjul på grus med motardhjul... Eller nu på vintern händer det också titt som tätt
Funkar jätte fint på vanlig torr asfalt en varm sommardag med
...och sedan vurpa hårt
Här är någon som gör det på strippen. Ser inte ut att använda wheeliebars eller.
Den här bilden på legenden E.J Potter, "The Michigan Madman"
är ju också skön.
För de som inte känner till Potter.
Potter hade en bil-V8 och bara en växel i sin dragbike. Han varvade upp bakhjulet på ett centralstöd, vid startsignal puttade han hojen av stödet och flög iväg helt spektakulärt. 60-tal.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|