Har han frontat med soffan?? nä... nu ska vi inte vara sånna. Har själv 1 hel- och 1 halvabessinier. dom är riktigt gooooa! det är deras uppväxt som kommer att styra deras humör hela livet så... rock'n'roll
Hammet skrev:no offence men jag måste bara uttrycka mitt ogillande om den där kattrasen, ser ju fan missbildade ut![]()
Per skrev:Inte helt olik..
Fick du med skötselråd - följ dem! Annars kan det gå som i filmen från 1984...
zana för fan,nu får du ge dej hahahahahahahahZana skrev:Ser ut som en fisk i fejjan....![]()
Shavey skrev:Jag fick hem två stycken småkatter...nån som har förslag på namn...
Har funderingar på "killer" och "slaktarn" men det jag tycker inte det passar in på så små söta djur...
hållundan skrev:fan va liten go/söt katt =)
![]()
Snabbe_jag skrev:Annars kan du ju döpa dem till Absolut och Fanta (alt valfritt groggvirke) och när du ska kalla på bägge så säger du bara grogg![]()
Kongo skrev:Japp, så heter han denna krabat som jag fick hem för 20 minuter sedan!
Jag ville att han skulle heta ERRET(R1) Eller Rossi, men Burnie är ju oxå lite MC-relaterat!![]()
Är han inte söt? (Fick ingen bra bild, kattfan vägrade ju att stå still!)
Snabbe_jag skrev:Annars kan du ju döpa dem till Absolut och Fanta (alt valfritt groggvirke) och när du ska kalla på bägge så säger du bara grogg![]()
Shavey skrev:Hahah bra förslag men jag tror det blir till o kalla dom för 'Psycho' och 'psykfall'
dom gör skäl för det namnet...![]()
Snabbe_jag skrev:Djuren är som husse och matte brukar man säga![]()
Shavey skrev:Det är lugnt...Jag fick höra att så länge jag inte svarar dom små rösterna i huvvet så löper jag ingen större risk att gå en mental bärsärkagång...
Jag tror dom ljög....
Jag tror också det.....
/I N'stabil
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |