Supermoto skrev:Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...
Tom Byron skrev:Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga
Nurse Ratched skrev:Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...
Iofs bytte jag ju inte ner mig
/Hising
borggren skrev:Hämtade min idag.......
mmmmm.....skall nog prova lite i morgon...
Man kan faktiskt ha barn och bo i husvagn utan kök MEN ha en Husa Enligt min bok har du helt enkelt gjort en lätt felprioritering, hehe.Nurse Ratched skrev:Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...
Iofs bytte jag ju inte ner mig
/Hising
Fjolligt, jag har lagt ner mer än så........ men kom inte upp igen.......Zana skrev:Jädrans nerlägg!
Supermoto skrev:HEDA Sånna barkisar ska du ha. Beställ från Italien genast!!!
420 skrev:Varför från Italien? Finns inte gula i Sverige lr?
Exactemundo my dear Heda...Tom Byron skrev:Verkar bara finnas vita å svarta i här hos oss
Tom Byron skrev:Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)
Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha
Klart du ska åka lite is, om du får tid.
Nurse Ratched skrev:Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.
/"Besviken och bitter pappa"
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |