busaberg

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jädrans nerlägg!

Lyndon2.jpg

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga :tummenupp

Supermoto skrev:
Hehe, ser ut som Hising brukar köra.
Synd att han glömde köpa knäpuckar...

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Jaa, precis. Jag låg bakom hising i kurvorna på Midlanda, han försvann ned under framskärmen i kurvorna sedan dök ryggen upp när det blev rakt. Rackarns mupp att svänga :tummenupp

Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...

Iofs bytte jag ju inte ner mig :) :tummenupp

/Hising

Bifogat

• ville 031106 liten.JPG
    ville 031106 liten.JPG
    10.5 KB · Visningar: 46

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
Hämtade min idag.......
mmmmm.....skall nog prova lite i morgon...

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)

Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha :hihi

Klart du ska åka lite is, om du får tid.

Nurse Ratched skrev:
Oj, nu fick jag ångest. varför sålde jag hojen??(för att köpa kombi, nytt kök, bostadsrätt, barnvagn, vinterdäck kanske?) Vilken superabstinens men efter att ha knackat in räkningar alldeles nyss på 22500:- alldeles nyss så är det ju bara att bita ihop. Får trösta mig med att min Husaberg har fått ett bra hem i Gävle där den får leka tillsammans med många andra motarder. Nåja, en förlorad säsong men någon form av ishoj MÅSTE jag skaffa till nästa säsong. Kul att någon minns den förbittrade småbarnspappan...

/Hising

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nurse Ratched skrev:
/Hising
Man kan faktiskt ha barn och bo i husvagn utan kök MEN ha en Husa :mattias :3freak Enligt min bok har du helt enkelt gjort en lätt felprioritering, hehe.
Nä'rå, skoja bara... Minihuliganen ser ju helskön ut. Får gratulera både mamma och pappa :tummenupp :fyllisar Nästan så man börjar bli sugen själv...
Klart vi inte har glömt dig. Mitt brutna båtben som du tittade på på Sviestad har nästan blivit bra.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HEDA :7peta Sånna barkisar ska du ha. Beställ från Italien genast!!!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Den här bilden visar också ett ganska sjysst nerlägg.. Fotpinneskrap är fett!

DSC_0330.jpg

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tom Byron skrev:
Verkar bara finnas vita å svarta i här hos oss :va
Exactemundo my dear Heda...
Kolla Acerbis hemsida, där har de massa olika roliga färger. Vet inte om andra än vit/svart tas hit. Inte har jag hittat nåra sånna iaf.

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
Tom Byron skrev:
Hising, det står ju HULIGAN i panna på det där krypet (alltså inte kryp som i smådjur, utan kryp som i att han tar sig fram krypande)

Värsta söta kinderna, har man sett ut sådär *fniss* hahahaha :hihi

Klart du ska åka lite is, om du får tid.

Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.

/"Besviken och bitter pappa"

Bifogat

• ville 031106 061 liten.JPG
    ville 031106 061 liten.JPG
    32.7 KB · Visningar: 54

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Nurse Ratched skrev:
Nja, så mycket huligan vet jag inte om han är... En riktig mjukis snarare. Jag har försökt att stötta i hans motorintresse(som jag bestämt att han har) och till och med tänkt mig att han skulle få börja med 4 hjul... Otack är världens lön, istället ska det lekas med mjukisdjur OCH vara sur på samma gång. Bildbevis nedanför.

/"Besviken och bitter pappa"

:tummenupp

Inte ska väl du vara besviken eller bitter, han växer nog upp och blir en riktig kamrat i garaget..!! Fan va härligt å ha en son..... :yoparty

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0