Bush eller Kerry? Om sporthojsfolket får bestämma.

Vem hade du röstat på?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Var snälla och rösta bara. Inga hatdiskussioner eller påhopp. Är bara lite intresserad. Med tanke på att vi är ganska många här. :banana

EDIT: Ah, ni får gärna säga nåt hehe: Jag kan börja.

Det verkade vara ett jämnt val iaf?

Last edited:

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Backblade skrev:
Det verkade vara ett jämnt val iaf?

Neeheeej du. Det är inte mång utanför USA som gillar bush.
Kan sätta 100:- på att Kerry vinner SH.com valet :D

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
The-PatriX skrev:
Neeheeej du. Det är inte mång utanför USA som gillar bush.
Kan sätta 100:- på att Kerry vinner SH.com valet :D

Vad är sh.com?

Edit:

Doh! :huvet

Last edited:

von reisen

Snacka går ju...
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR -03
Bush, Kerry är ingen ledartyp. Kerry är lugn och balanserad tom rolig någon enstaka gång men inget president ämne. Bush är en tydlig ledare, sen kan man verkligen diskutera hur smart det var att starta krig på eget bevåg... Helst någon annan än dem två, Reagan är ju inget alternativ längre tyvärr... :D

Tillägg: sh.com kan inte förklaras det måste man bara veta :tomten

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Hur många håller på kerry för att dom tycker att han är bra, och hur många håller på han bara för att dom tycker bush är dålig? Måste erkänna att jag själv hör till dom sistnämnda.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
TurboJugend skrev:
Hur många håller på kerry för att dom tycker att han är bra, och hur många håller på han bara för att dom tycker bush är dålig? Måste erkänna att jag själv hör till dom sistnämnda.
Jo, men det handlar också om de bakomliggande partierna. Hur många svenskar tycker t.ex. att republikanernas gamla konservativa värderingar hör hemma i ett modernt samhälle?

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
mb skrev:
Jo, men det handlar också om de bakomliggande partierna. Hur många svenskar tycker t.ex. att republikanernas gamla konservativa värderingar hör hemma i ett modernt samhälle?

Jag tror att deras "moderna" system att rosta pa paverkar utfallet ngt.

Jag har en MYCKET bra instruktionsfilm pa hur det fungerar har sa om nagon vanlig sjal har 1Mb utrymme over som man kan lanka till sa kan jag skicka over den via ICQ, MSN eller mail. :Bugar

//Jonas

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
mb skrev:

Oj, oj... en tråd som får mig att minnas de senaste dagarnas besvikelser. :(
Jag tror att Bush o Repparna vann på frågor som de hyper-höger religiösa håller högre än världsfrågor, bla tryck ner kvinnors val och homosexuellas rättigheter.
Amerikanare har en förmåga att tro att de inte behöver bry sig om va resten av världen tycker o tänker.... "kriget e ju så långt borta o Bush säger ju att han har det under kontroll... " :kocko
Hmmm... men vad vet jag!?
Tackar gör jag iallafall för att Cheney inte var "Överste-Republikan"... Då hade jag o alla andra utlänningar, samt oliktänkande fått fly landet inom 24timmar... :brinnerup Dvs, Det kunde ha varit värre.

ps, bor i usa just nu...

Edit: de gör visst "lugn" oxå... :hej

Last edited:

Domifuling

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM 525exc -04
Dom som inte är insatta och väljer att enbart lyssna på svensk media lär aldrig rösta på bush.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Domifuling skrev:
Dom som inte är insatta och väljer att enbart lyssna på svensk media lär aldrig rösta på bush.
Ok, vilka utländska källor menar du att man måste konsultera för att bli "insatt"?

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Domifuling skrev:

Då måste jag undra: hur blir man insatt? Genom att titta på CNN, FOX och läsa USA Today?

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
i all svensk media så tas bara allt som dåligt med bush upp. Han framstår ju som en jävla grönsak som inte klarar av nånting överhuvudtaget. Så dålig fattar ju alla att han inte är.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
honkiie skrev:
i all svensk media så tas bara allt som dåligt med bush upp. Han framstår ju som en jävla grönsak som inte klarar av nånting överhuvudtaget. Så dålig fattar ju alla att han inte är.
Jo, det kan vara sant. Han är en ruskigt duktig politiker (vilket iofs inte säger så mkt... även hitler var suveränt begåvad så sett).

Sen är det väl inte bara specifikt bush, bland framstående politiker, som framställs som "grönsaker". Jämför med medias bild av göran persson tex.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln