Buskväll.

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Vilket skit! nä tror nog inte häller det var oss dom var ute efter.... jaja man får tacka för en grymt rolig kväll :D jävligt roligt med så mycket folk! Riktigt skoj när alla ställer upp! nu sover man gott i kväll iaf :tummenupp... Grym uppvisning Mike ser riktigt gött ut! Även ALLA andra, fan finns juh grymmt med slangare i gänget! Keep up the good work!:yoparty

Last edited:

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Vilket skit! nä tror nog inte häller det var oss dom var ute efter.... jaja man får tacka för en grymt rolig kväll :D jävligt roligt med så mycket folk! Riktigt skoj när alla ställer upp! nu sover man gott i kväll iaf :tummenupp... Grym uppvisning Mike ser riktigt gött ut! Även ALLA andra, fan finns juh grymmt med slangare i gänget! Keep up the good work!:yoparty

Tråkigt att jag missade allt, men jag jobbade till kl 22... får komma ut nästa gång.

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
vtr 1000
Hehe, inte tror ni väl att polisen sitter och läser på sporhoj...
Varför stog dom inte på industri 19.00 då och plockade in oss?
Nä, nu får ni ge er, dom har väl ett jobb att sköta och kan väl vara i timrå och spana ändå!

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Skit man jobbar kväll hela veckan.

Ska vi köra en kväll till helgen? Om vädret tillåter.

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
blir nog samma ikväll! mike hade fixat någon som skulle filma :D så det blir ut och spöskiten ur kawan igen :D

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
vtr 1000
Jaså, det blir åka idag med?

Blir nog meka yzf med berra ikväll, måste ju få igång den! Men man kanske hinner dit en sväng och kolla lite.

OBS! Bli inte rädd om jag dyker upp med en civilliknande volvo på området! Det är INTE polisen!:tummenupp

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
Jaså, det blir åka idag med?

Blir nog meka yzf med berra ikväll, måste ju få igång den! Men man kanske hinner dit en sväng och kolla lite.

OBS! Bli inte rädd om jag dyker upp med en civilliknande volvo på området! Det är INTE polisen!:tummenupp

DU är juh sjuk du HAHA:tuttar

fan va kung. ska vi samlas vid ok/q8 eller va de nu heter där john jobbar ??? typ kl 19 ???

Kan vi göra surra lite skit en stund mike skulle komma vid 19:30 men dom som vill åka dyk upp vid 1900-1930 på ok timrå! :yoparty

Last edited:

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Jag satte kameran på laddning precis nu, jag kommer ner till några minuter senare än 19...

Är det ok?

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
2007 Yamaha R6
Får tacka för en GRYMT rolig kväll igen! Tack som fan F0XX för fotandet :D

Tack själv grabbar! Jag håller på att fixa så ni kan dra ner bilderna från ett ställe... alla är oredigerade. Jag ska försöka hinna med och redigera dom bästa och lägga upp igen.

Eftersom att resterande grabbarna kom så sent är det jäkligt mycket bilder på en grön kawwa 636...

Jag är alltid på att fota om jag har tid, det är bara roligt! Vi måste ta några fler repor nån dag då det är ljusare... alternativt får vi sno ett dieselaggregat och koppla in lite bygglampor :D

Jag slänger upp länken till bilderna så fort allt är klar.. det kommer att vara en .rar fil på ca 400mb

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3121965 Tack själv grabbar! Jag håller på att fixa så ni kan dra ner bilderna från ett ställe... alla är oredigerade. Jag ska försöka hinna med och redigera dom bästa och lägga upp igen.

Eftersom att resterande grabbarna kom så sent är det jäkligt mycket bilder på en grön kawwa 636...

Jag är alltid på att fota om jag har tid, det är bara roligt! Vi måste ta några fler repor nån dag då det är ljusare... alternativt får vi sno ett dieselaggregat och koppla in lite bygglampor :D

Jag slänger upp länken till bilderna så fort allt är klar.. det kommer att vara en .rar fil på ca 400mb
Jag vet av en kille med cykel som kan frakta dit dieselaggregaet på sin pakethållare, han är van!

Kör med tv-apparater där bak hela dagarna! :yoparty

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
bilderna kommer att ligga på http://paxi.myftp.org

07-08-21.rar heter filen

Peace out gonatt!

Suveränt! :)
Väntar med spänning på dom.

Tack alla för en rolig kväll. Kul att det var så många där.
Nu ska jag vila kroppen lite så man orkar med samma sak imorgon. :yoparty

Förresten.. har någon en billig godkänd endurolampa till salu?
Eventuellt kanske ett byte mot en silvertejpad moppelampa +pengar? :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...