Butik som köper/säljer begagnade MC kläder

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Vart bor ni, vad tänkte ni för kläder å strlek? Finns nog flera som har kläder att bli av med..

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Frågan är om inte Blocket eller annonsdelen här är lösningen om du vill ha beggat. Är ju många som köper på sig prylar för att de tror att de ska börja köra hoj, sen kommer de på att hoj är tråkigt eller för farligt och säljer.

Annars har jag köpt mkt från fc-moto.de till bra pris för att vara helt nytt.

Fick mina Supertech R 1500:- billigare än i Sverige för att ta ett exempel.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Vart bor ni, vad tänkte ni för kläder å strlek? Finns nog flera som har kläder att bli av med..

Ett stenkast från dig, Fredhäll. :krama (Stockholm för er andra bönder :arsele)

Storlek är ju svårt eftersom det skiljer så mycket mellan olika tillverkare. Men hon är 170 cm kort och 75kg lätt.

Frågan är om inte Blocket eller annonsdelen här är lösningen om du vill ha beggat. Är ju många som köper på sig prylar för att de tror att de ska börja köra hoj, sen kommer de på att hoj är tråkigt eller för farligt och säljer.

Annars har jag köpt mkt från fc-moto.de till bra pris för att vara helt nytt.

Fick mina Supertech R 1500:- billigare än i Sverige för att ta ett exempel.

Mm, har slängt in en annons här på SH så får vi se om någon nappar. Har inte hunnit plöja blocket än.

Ja, hittade ett ställ där från Alpinestars för 3000:-, det kändes jävligt prisvärt.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ett par shyssta shift shorts, som når förbi knäna (om ni skulle vurpa), rosa sneakers, tischa och en skyddsväst. Sen hjälm förstås.

Efter det är det väl bara att panga bulten?

Förstår inte att det ska va sån hysteri kring skyddsutrustning hela tiden.
Lite köttsår har väl aldrig nån dött av?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Finns en butik, tror det var i Hägersten, västberga eller något sånt som säljer begagnade mc-kläder. Google?
Googlade själv, de hette MC-in, och har upphört.

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Blocket alla dagar i veckan! Gör som mig, kika på det du vill ha hos en lokal mc firma, hitta det beg & KÖP! :tummenupp Dessutom är det galna priser under vinterhalvåret på ställ. Många firmor rear ut sina ställ för 60-70% så beg måste du ju inte köpa. Köper du av en privarperson på blocket brukar det finnas en stor prutmån ofta, så kika runt.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Äh, jag gjorde en deal med tjejen.. Som HON kallar det "kompromiss".. "Köper du stället, får du hjälmen" Det blev ett arelness helställ 50% på bike (4000) och en xr1100 med tonat för (3500), resten har ja köpt. Handskar berik titanium, stövlar blev tcx någon race modell. Vi har setts sen i somras..

Så varför beg? Hon är väl värd nytt? Med de priserna vi fick är det snarlikt fc-moto och det passar perfekt utan att chansa.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Vet att det fanns en skinnaffär i Skavsta som både köpte och sålde begagnade skinnställ/kläder, fick då ett skinnställ för 1000 spänn, vet dock ej om de fortfarande finns kvar.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA