Butiker - Philadelphia?!

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Ska segla över till Philadelphia å behöver tips på utrustningsbutiker.

Ute efter ny hjälm och nya stövlar.

någon som har koll på stället å kan ge tips? Har svårt att hitta på google för en gångs skull! Kanske söker fel...

Tacksam för hjälp!

//Oscar

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Om det nu är Ghorton/Trans du ska på så hör med cargo surveyorn (det var samma kille alla gånger jag var där) i Philla. Han tipsade om ett riktigt bra ställe jag åkte till. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette. :huvet Den låg en bra bit ifrån har jag för mig men ett stort utbud och bra priser. Lycka till!

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Om det nu är Ghorton/Trans du ska på så hör med cargo surveyorn (det var samma kille alla gånger jag var där) i Philla. Han tipsade om ett riktigt bra ställe jag åkte till. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette. :huvet Den låg en bra bit ifrån har jag för mig men ett stort utbud och bra priser. Lycka till!

Japp, TransAtlantic. Mönstrar på Finnfighter om några veckor å ska va i Philadelphia nån gång i mitten på mars.
Tack för tipset. Hur tog du dig till butiken isåfall?

//Oscar

Praktik-Transatlantic-Finnfighter...

Varit på Ghorton själv antar jag?

Tack för tips..ska kolla upp några av dom.

//Oscar

Last edited:

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Japp, TransAtlantic. Mönstrar på Finnfighter om några veckor å ska va i Philadelphia nån gång i mitten på mars.
Tack för tipset. Hur tog du dig till butiken isåfall?

//Oscar

Finnfighter! Världen är bra liten. Det är min förra båt, gjorde 9 resor på just Finnfailure :D Då för 1,5 år en var det bra folk där, du får hälsa från 2:e maskinist Lundgren (separatorkungen) Se bara till att länsgroparna i lastrummen är fria från papper. ;)

Jag fick lift med en av stuvarna till butiken och sen taxi tillbaks. Om det är skeppare Bill som är ombord så har han nog koll på butiker också, trots att han kör Goldwing. Han mönstrade av med flera kartonger skrot i alla fall.

När du ändå är i Philla ska du gå till Champs rätt över vägen och ta en tappöl av varje sort, det är fin tradition!

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250

Praktik-Transatlantic-Finnfighter...

Varit på Ghorton själv antar jag?

Tack för tips..ska kolla upp några av dom.
//Oscar

Japp, jag gjorde min första praktik på Alida Gorthon som ung maskinistelev.

-96 måste det ha varit. Tiden går... :)

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Finnfighter! Världen är bra liten. Det är min förra båt, gjorde 9 resor på just Finnfailure :D Då för 1,5 år en var det bra folk där, du får hälsa från 2:e maskinist Lundgren (separatorkungen) Se bara till att länsgroparna i lastrummen är fria från papper. ;)

Jag fick lift med en av stuvarna till butiken och sen taxi tillbaks. Om det är skeppare Bill som är ombord så har han nog koll på butiker också, trots att han kör Goldwing. Han mönstrade av med flera kartonger skrot i alla fall.

När du ändå är i Philla ska du gå till Champs rätt över vägen och ta en tappöl av varje sort, det är fin tradition!

Låter nice :)

Bill mönstrar förmodligen av precis när jag mönstrar på, sen kommer visst Mats. Men jag ska vara där två törnar så jag lär ju träffa Bill oxå.

Tänkte handla mig en "KBC X7 Gun duo" hjälm och ett par Oxtar Supermotard boots...så lite specifikt kräsen på just de e jag. Får väl se vad man kan hitta å vad tiden räcker till.

Ska ta å hälsa, å tack för hjälpen.

Japp, jag gjorde min första praktik på Alida Gorthon som ung maskinistelev.

-96 måste det ha varit. Tiden går... :)

Okaj, där gjorde min polare sin första praktik förra året :)

Var jobbas det nu?

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke