Bygga ett bollhav

Ahaa I knew it, äre där i Domina-Xs Dungeons of Flesh-Pleasure (läs:in Ur Mamas basement) ni coola polers "hänger o dänger" in da wintertime :tummenupp

Mvh. "Täcknamn" Coq-Rouge :mad:

Det här är seriöst den bästa idén jag hört sen skivat bröd! Jag kräver en byggtråd med bilder!

Det kommer garanterat bilder om jag får tag på bollar till ett rimligt pris.. Vilket verkar tveksamt i nuläget..
Hoppas på svar från företag imorgon

Det blir en hel del fakking bollar :gnissla

Ett mysrum är garanterat mer användbart, men inte alls lika coolt :fakta

Gör det till ett kulturrum där duskan sitta och jobba på en pjäs, skriva poesi eller teckna kroki.

Jag skrev endel musik förut och då hade det varit klockrent med ett stämningsfullt mysrum..
Jag har dock slutat med det, och det enda stillsamma jag gör nu är att sitta vid datorn eller stretcha.
Förvisso är det ju najs när man har kvinnobesök, eller bara vill lägga sig och filosofera lite. Kanske borde börja med yoga.
Ett chillaxrum med mycket tyg, kuddar och ljus.
Kanske.

Var hittar man inspiration?

Last edited:
Det kommer garanterat bilder om jag får tag på bollar till ett rimligt pris.. Vilket verkar tveksamt i nuläget..
Hoppas på svar från företag imorgon

Det blir en hel del fakking bollar :gnissla

Ett mysrum är garanterat mer användbart, men inte alls lika coolt :fakta

Fått några priser än?

...Bara en förbenat massa tyg överallt, tända ljus...

Tycker du köra på den idén!

images

Det du ska göra är istället att köpa 10 kg köttfärs som du låter... mogna. Lägg köttfärsen på golvet i rummet och spika igen dörren ordentligt. Varje gång en besökare undrar över den igenspikade dörren och den pikanta doften ger du lagom förvirrande och motsägelsefulla svar.

Se'n lägger du upp en poll här på SH där vi får gissa hur länge det dröjer innan farbror blå plingar på din dörr.

Last edited:
Du får leta upp en McDonken i närheten och fråga ifall de vill sälja sina bollar då de flesta tar bort dem. Och om de inte ska så upplys dem ang hygien och allt babbel som är runt det nu.

Annars får du äta där ofta ta med dig kassar och rygga för att fylla på så gott det går vid varje tillfälle.

googlade lite och hittade detta: http://www.tradera.com/Bollhav-bollbad-lekbollar-bollar-1000st-auktion_182103_125349814

http://www.tradera.com/Bollhav-bollbad-lekbollar-bollar-1000st-auktion_182103_125349751

där har du i alla fall 2000st bollar

Last edited:
Kalmar jue!
Hur stor yta räcker 2000 bollar till? :banana

Edit:
2000 bollar a' 6 cm i diameter.

200 (cm) / 6 = 33

33 x 33 = 1089 = ett skikt i ett rum på 2x2 meter.

Ett rum på 2x2 meter måste ha 18 000 bollar för att fylla en meter högt..

Last edited:
Googla på 'sinnesrum' så kanske du kan få lite inspiration.

Jag skrev endel musik förut och då hade det varit klockrent med ett stämningsfullt mysrum..
Jag har dock slutat med det, och det enda stillsamma jag gör nu är att sitta vid datorn eller stretcha.
Förvisso är det ju najs när man har kvinnobesök, eller bara vill lägga sig och filosofera lite. Kanske borde börja med yoga.
Ett chillaxrum med mycket tyg, kuddar och ljus.
Kanske.

Var hittar man inspiration?

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back