Bygga sm?

P-E

Guest
En motard med sporthojs fälgar ser enligt min mening cp ut! Alldeles för smala! Sen ska det vara ekerfäljgar. Kostar väl 3000-4000 för begade, plus skiva och ok. Så har man råd, sure. Annars är det bara gasa.

Samma sak med de som sätter på gatdäck på en enduro/cross fälg. Ser SKIT fult ut då fälgen är så smal.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
P-E skrev:
Samma sak med de som sätter på gatdäck på en enduro/cross fälg. Ser SKIT fult ut då fälgen är så smal.

Jopp, men funktion går före utseende :mattias
Har man inte råd så har man inte, eller, råd har jag, men kan inte motivera så dyra fälgar för mig själv känner jag ,inte värt det helt enkelt...

Alternativet är ju landsvägsdäck på endurofälgar, visst, inte så snyggt, men funkar fint o köra med på gata...

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Tyvärr måste jag lägga Projektet på is eftersom min ekonomi inte stöder detta just nu... måste ta mig en rejäl funderare.. TRåkigt nog.. :död :(

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
BlueNinJa skrev:
Tyvärr måste jag lägga Projektet på is eftersom min ekonomi inte stöder detta just nu... måste ta mig en rejäl funderare.. TRåkigt nog.. :död :(

aja, men du får väl komma ner & glida med mej & steffo endå :) hörde att ni diskuterat det. :)

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
granath_ skrev:
aja, men du får väl komma ner & glida med mej & steffo endå :) hörde att ni diskuterat det. :)

Tackar Nu blev jag hedrad !;) Glida med Grabbarna hehe :tummenupp
Närå men det blir schyst det! Blir grymt nice! Får prata vidare på det grabbar! Men nu ska jag lägga mig så jag kanske kommer upp imorrn hehe :3freak
<--> <--> <-->
Och Förresten alla, tar gärna emot små och STORA bidrag till mitt projekt ;) :tungan
<--> <--> <-->

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...