Den ställs på idag och är helt klar
Fan vissa har det bra... Själv känns påställningen rätt långt borta Jävligt trist när man ser alla hojar som redan e ute och kör... Jaja det e bara att slita på i garaget så ska det nog bli åka av snart
Den ställs på idag och är helt klar
Shimsen är riktigt dyra, ca 80 kr styck, så köp inte fel. Men det finns väl en bra tabell i haynes har jag för mig.
Helvette!!! Jag har nog inte råd. Kan man inte göra egna
om Shimsen är för tjocka så kan du alltid slipa ner de. ett helvetes jobb bara, jag vet jag håller på just nu....
ett tipps som jag fått är att sikta på den högre siffran i spelet. det är sällan som spelet ökar.
Fick lite tips av "buspojke" tidigare idag, men jag har glömt bort vad han sa
Spelet är för litet iallafall, tror jag, kanske
kolla alla andra spel, har du några som är för stora kan du ju alltid flytta runt shimsen.. bara en tanke
Hallå! Riktigt fin hoj, har en precis likadan Ska kasta på R1-bakdel på min också och skulle köpa färg idag. Sprang in till min lokala lackblandare som är lite smådryg sådär och bad om hjälp med hitta rätt färg. Antog att färgkoden stod på ramen någonstans, typ på brickan vid styrhuvudet. Men han hävdade att det var speciallack på alla MC och att han inte hade någon hjälp av en ev. "MC-färgkod" så att säga. Han hänvisade till ett lackeri där de skulle fota lacken och få fram en färg närmast möjliga till den jag har. Ligger det något i detta eller är det bullshit? Vill inte lägga ut 200:- för "fotografering" i onödan för att han snackar bs
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|