Hejsan! Sedan tidigt i Maj i år så har jag kört en ER6 -13, och trivts väldigt väldigt bra med den. Dessvärre var vi för ett kort tag sen inblandade i en olycka vilket ledde till att min ögonsten blev helt förstörd och stod bortom räddning. Med en tår i ögat lämnade jag henne till handlaren för skrotning, och väntar nu på att försäkringsbolaget skall ersätta mig, vilket de kommer göra med en ny mc. Jag är dock ganska ombytlig av mig, så när man inte kan vara ute på vägarna har jag istället suttit och tittat på andra hojar, mest för skojs skull, men så hittade jag Kawasaki VN900 Custom och tyckte att den såg riktigt läcker ut, så jag sitter och grubblar över om jag ska åka ut till handlaren, titta, ev provköra och diskutera hur jag skulle kunna få ut en sådan istället efter att ha skjutit till mellanskillnaden på en ny ER6 och en ny VN900. Viktigt här är att jag har A2, och VN900 levereras med exakt 35 kW. Min första hoj var en Suzuki Intruder -86 som var väldigt charmig men alldeles för gammal och opålitlig för min smak.
Mitt intryck av forumet är att de flesta skyr customhojar rejält, men kanske finns det några som kan komma med objektiva åsikter, eller som har erfarenhet av nyare VN900?
Tack för eventuella svar!
Mitt intryck av forumet är att de flesta skyr customhojar rejält, men kanske finns det några som kan komma med objektiva åsikter, eller som har erfarenhet av nyare VN900?
Tack för eventuella svar!