Vindterapi
Medlem
Fått ett erbjudande att byta min night rod special 08 till en väldigt fräsch 06 hayabusa + pengar. Någon här som gått från HD/cruiser till en sport tourer?
Synpunkter?
Synpunkter?
Jag som är lite ängslig av mig skulle inte köpa en Hayabusa som är 14-15 år gammal om den inte är riktigt billig.Fått ett erbjudande att byta min night rod special 08 till en väldigt fräsch 06 hayabusa + pengar. Någon här som gått från HD/cruiser till en sport tourer?
Synpunkter?
Jag har nu hållt mig till Suka i runt 45 bast. Något jag inte kan leva med på Hayabusan är bakdelen och kan någon tycka att det ser okey ut? Den på länken säger allt i mitt tycke ? Flera i min grupp kör dom och jag kan inte låta bli att tänka på Heffaklumpen när jag ser deras körställning. That's me ?Hayabusa har en väldigt sportig körställning för att vara en sport"tourer". Men kan man leva med det så är det en underbar hoj.
Oavsett skick?Jag som är lite ängslig av mig skulle inte köpa en Hayabusa som är 14-15 år gammal om den inte är riktigt billig.
Den på länken såg gräslig ut. Aktuell hoj har rensad bakdel...Jag har nu hållt mig till Suka i runt 45 bast. Något jag inte kan leva med på Hayabusan är bakdelen och kan någon tycka att det ser okey ut? Den på länken säger allt i mitt tycke ?
Huvaligen
Jag kör som mest 20 mil om dagen uppdelat på två vändor. Tycker det är så tråkigt att jag inte kan provköra hojen bara. Känner mig lite ’uttråkad’ av min night rod körmässigt även om den ser häftig ut.Hayabusa har en väldigt sportig körställning för att vara en sport"tourer". Men kan man leva med det så är det en underbar hoj.
Oki, jag person är inte förtjust i framdelen heller men vi har olika smak. Däremot är ju GSX-motorerna helt outslitliga och suveräna.Den på länken såg gräslig ut. Aktuell hoj har rensad bakdel...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|