lorkan
Bannad
Nå. Nu efter kvällens lilla runda och detta eviga "bakhjulsövande", kom jag och tänka på att jag kanske skulle byta hoj, till en offroadmodell som är mer stegringsvillig. Med tanke på vad jag använder hojen till, småturer eller bara snurra lite i centrum, kan det egentligen kvitta vilken typ av hoj det är. Jag vill ha en som är något mer brutal, som vill resa sig vid lite pådrag, men med ungefär samma prestanda som jag har nu.
Okej luddigt inlägg, men ni som förstår, låter detta vettigt? Vilken hoj tycker ni jag borde satsa på isåfall? Den ska vara jämbördig med den jag har nu på det sätt att den är från tidigt 90-tal och kostar ungefär 10-15 tusen. Jag har sökt på DT och CRM, men hittar knappt några. Vilka fler modeller finns?
Okej luddigt inlägg, men ni som förstår, låter detta vettigt? Vilken hoj tycker ni jag borde satsa på isåfall? Den ska vara jämbördig med den jag har nu på det sätt att den är från tidigt 90-tal och kostar ungefär 10-15 tusen. Jag har sökt på DT och CRM, men hittar knappt några. Vilka fler modeller finns?