Byta Hoj .

TINCUP

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
ZX9R -96
:hjälm JAG FUNDERAR PÅ ATT SÄLJA MIN ZX9R -96 OCH KÖPA EN HONDA VTR 1000 F 97-99. VET INTE SÅ MYCKET OM FIRESTORMEN ÄN , FINNS DET NÅN SOM KAN GE MIG LITE FEEDBACK TYP TEKNISK DATA , KÄNDA FEL ( OM DET FINNS NÅGRA ) , KÖRINTRYCK . :)

mankan

Godis är gott!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
Suzuki DR 650 SE 1999
TINCUP skrev:
:hjälm JAG FUNDERAR PÅ ATT SÄLJA MIN ZX9R -96 OCH KÖPA EN HONDA VTR 1000 F 97-99. VET INTE SÅ MYCKET OM FIRESTORMEN ÄN , FINNS DET NÅN SOM KAN GE MIG LITE FEEDBACK TYP TEKNISK DATA , KÄNDA FEL ( OM DET FINNS NÅGRA ) , KÖRINTRYCK . :)

Caps Lock, du har Caps Lock på...

Coola Ola

Guest
Vet inte speciellt mycket om Eldstormen men vad jag har hört ska den vara väldigt tillförlitlig, det är ju en Honda trots allt. Kanske ingen värstingracer men en väldigt kompetent allroundhoj. Som sagt, har inte haft nån själv, ovanstående är bara vad jag har hört (har hört det från många iofs).

Dr E

lifesaver
Gick med
5 May 2003
Hoj
FZ1
Köp min

TINCUP skrev:
Svart Suzuki TL 1000 S- 00 uttagen 01. 1350 mil med kolfiber hugger, Yoshi bolton, KN filter & powercommander, nyligen bänkad & inställd till 113bhp. Betydligt bättre drag & muller än Honda VTR. Samma försäringsklass.
MVH
070/7773357 :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag