Jag har iofs inte (peppar peppar ta i trä) märkt av något av begränsningen ännu.. tror jag vart upp i gränsen på den någon gång iaf..stavgren skrev:Spray fortsätter att imponera. Nu har det gått drygt en vecka o dom har fortfarande inte fått tummen ur. Pinsamt dåligt.
Upptäckte dessutom när jag satt o bläddrade i villkoren att dom har en begränsning på max 25GB/månad
25/30 ~0.83..dvs du kan tanka ca 830mb per dag för att komma upp i den gränsen! och det är inte något jag klarar av iaf! En film om dagen lixom...När jag är uppe i det ska jag själv se till att jag går ut på krogen oftareBulan skrev:Jag har iofs inte (peppar peppar ta i trä) märkt av något av begränsningen ännu.. tror jag vart upp i gränsen på den någon gång iaf..
Varför? ... förklara .....Nisse Järnet skrev:Bytte från Telia 8/0.8 till BBB 10/1 för ett tag sen, det var dumt gjort!!
Coola Ola skrev:Bredbandsbolaget säljer inte den tjänsten längre vad jag vet. För dåligt kundunderlag tydligen.
Det är ju inte 830Mb per dag.. utan någon punktinsats då och då...tycon1 skrev:25/30 ~0.83..dvs du kan tanka ca 830mb per dag för att komma upp i den gränsen! och det är inte något jag klarar av iaf! En film om dagen lixom...När jag är uppe i det ska jag själv se till att jag går ut på krogen oftare
tycon1 skrev:25/30 ~0.83..dvs du kan tanka ca 830mb per dag för att komma upp i den gränsen! och det är inte något jag klarar av iaf! En film om dagen lixom...När jag är uppe i det ska jag själv se till att jag går ut på krogen oftare
Gothmog skrev:Själv byter jag äntligen från Telia till Glocalnet 8Mbit. Jag har varit extremt skeptisk och förklarat att jag väntar mig problem med mitt byte.
Men de lovar guld och gröna skogar och max ett dygn utan uppkoppling.
De har varit rappa och kunniga när jag har talat med dem i alla fall.
De har ju dessutom öppet 24/7!
Får se hur det blir när det är dags runt nyår...
Jag siktar dock på att nästa gång jag flyttar äntligen slippa ha med Telia att göra 100% för första gången i mitt liv. Får ju likt förbannat betala grundabonnemang till dem.
Mest av personliga och "ideologiska" skäl...
Må de slaktas från marknaden för evigt och brinna i helvetet...
Nämnde jag att jag hatar dem förresten?
stavgren skrev:Tänkte passa på o utnyttja priskriget på ADSL o byta leverantör men hur smidigt är det? Nån här som bytt nyligen?
Har Felia nu o i jämförelse med dom är ju alla billigare.
Har hört skräckhistorier att man blir utan fast uppkoppling i flera veckor
arv skrev:Har precis tecknat abb. hos Glocalnet.
Från hemsidan:
Det är enkelt att byta till Glocalnet och det kostar ingenting. Ditt abonnemang flyttas automatiskt över så snart din eventuella uppsägnings- och bindningstid är slut och du behåller din plats i telestationen.
Hoppas de håller avtalet...
stavgren skrev:Skriv gärna nåt här när du vet. Har också läst samma sak hos Glocalnet men samtidigt har jag hört från annat håll att det blir ett avbrott på några veckor.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|