Kawasaki kxf 450 - 06
Körde på en sten riktigt hårt och ventilen släppte från slangen bak. Tog isär allt och ser att ja behöver 12 nya ekrar, slangskydd, slang, gärna däck, och fälgen är skavd.
Tänker då såhär.
Om man kunde få tag i en fälg som är 18tum istället som är i bra skick så får man lite lättare att harva runt på 1an som är väldigt högt tilltagen på dessa maskiner.
Eller är det bara och skrota idén för det inte blir någon större skillnad och kosta på reparationerna istället?
Är det idé att dreva den istället? Saken är att drev och kedja är näst intill nytt redan.
Körde på en sten riktigt hårt och ventilen släppte från slangen bak. Tog isär allt och ser att ja behöver 12 nya ekrar, slangskydd, slang, gärna däck, och fälgen är skavd.
Tänker då såhär.
Om man kunde få tag i en fälg som är 18tum istället som är i bra skick så får man lite lättare att harva runt på 1an som är väldigt högt tilltagen på dessa maskiner.
Eller är det bara och skrota idén för det inte blir någon större skillnad och kosta på reparationerna istället?
Är det idé att dreva den istället? Saken är att drev och kedja är näst intill nytt redan.