Så har man köpt hoj! Visserligen ett par dagar sen, men ändå lika glad än!
<skitsnack>
Har redan hunnit med två nämnvärda episoder...
Den lätt humoristiska:
Dagen efter jag kört hem hojen ska jag ta den till skolan, har inte så mycket soppa så åker in på närmaste mack för att tanka.
Medans jag tankar i lugnan ro så kör det in en ~35årig man i en SUV, modell stor på mack-området, stannar intill min hoj och ställer frågan:
"Är du Ghostrider?"
"Nej."
"Han är ju helt galen! Han kör ju som fan! Höhö!".
Var efter han lämnar macken (utan att ha tankat).
Tror min slutsats är att man inte ska ha svart hjälm, ställ och hoj...
Samt att man kan vara brutalt jävla moppefuckad, trots betydande ålder och stort fordon.
Episod 2:
Jag har ett handikapp... Ett svårt stort jävla handikapp... Har minneskapacitet som kan liknas vid en vandrandepinnes.
Kom precis hem från polare där vi kika lite film (Taxi 3 f.ö.) och när jag ska åka därifrån välter jag. Jag har glömt skivlåset...
En liten repa på kåpan och en smått bucklig bromsskiva är facit.
Körde hem med en frambroms som krävde en heldel pumpande för att ta.
... så jävla surt.
</skitsnack>
Så till frågan:
Finns det något vettigt sätt att byta ena främre bromsskivan utan depåstöd? (Jag har alltså inget centralstöd på hojen, som är en kawa zx6r -97a)
Om inte, var köper man ett depåstöd billigt?
Vill ha snabbt (!!), allt är ju snart över... för i år ivf.
<skitsnack>
Har redan hunnit med två nämnvärda episoder...
Den lätt humoristiska:
Dagen efter jag kört hem hojen ska jag ta den till skolan, har inte så mycket soppa så åker in på närmaste mack för att tanka.
Medans jag tankar i lugnan ro så kör det in en ~35årig man i en SUV, modell stor på mack-området, stannar intill min hoj och ställer frågan:
"Är du Ghostrider?"
"Nej."
"Han är ju helt galen! Han kör ju som fan! Höhö!".
Var efter han lämnar macken (utan att ha tankat).
Tror min slutsats är att man inte ska ha svart hjälm, ställ och hoj...
Samt att man kan vara brutalt jävla moppefuckad, trots betydande ålder och stort fordon.
Episod 2:
Jag har ett handikapp... Ett svårt stort jävla handikapp... Har minneskapacitet som kan liknas vid en vandrandepinnes.
Kom precis hem från polare där vi kika lite film (Taxi 3 f.ö.) och när jag ska åka därifrån välter jag. Jag har glömt skivlåset...
En liten repa på kåpan och en smått bucklig bromsskiva är facit.
Körde hem med en frambroms som krävde en heldel pumpande för att ta.
... så jävla surt.
</skitsnack>
Så till frågan:
Finns det något vettigt sätt att byta ena främre bromsskivan utan depåstöd? (Jag har alltså inget centralstöd på hojen, som är en kawa zx6r -97a)
Om inte, var köper man ett depåstöd billigt?
Vill ha snabbt (!!), allt är ju snart över... för i år ivf.