Sundberg No1
Ny medlem
har en av varje.... provat att bara ha sport men de går inte, leker sönder den bara så de fick bli två istället... köpte en KTM 620 sm/offroad så man kan leka av sig på, även vintertid
Ser oenkligen SJUKT kul ut att köra på bana sådär. Jag har kollat på motard och blir det byte för mig så är det nog en 520/525/530 KTM EXC det blir. Nästan bara den som är liten och leksen. 660 osv blir lite tyngre och grövre leksak.
Synd att det inte finns så mycket motardkittade EXC's till salu/byte bara
Vi får väl se hur det blir till sommarn, mc i skellefteå blir det oavsett Tack för all hjälp
Ser oenkligen SJUKT kul ut att köra på bana sådär. Jag har kollat på motard och blir det byte för mig så är det nog en 520/525/530 KTM EXC det blir. Nästan bara den som är liten och leksen. 660 osv blir lite tyngre och grövre leksak.
Synd att det inte finns så mycket motardkittade EXC's till salu/byte bara
Vi får väl se hur det blir till sommarn, mc i skellefteå blir det oavsett Tack för all hjälp
lite ot men vad får dig att flytta till en surhåla som skellefteå ?
Född och uppvuxen där och skulle aldrig återvända..
Ang hojen så gillar jag ktm 530, skön lekmoppe..
Men skulle aldrig sälja sportmoppen, snarare om ekonomin tilllåter så en av varje..
Nu vet jag inte vad du har för pengar att röra dig med men jag kan fixa dig provkörning på SXVn, min självklart men även en orginal. Tycker det är den bästa modellen som övergång från Sporthoj. Lite service, massor me effekt och den går faktiskt åka lite längre på trots att den egentligen inte vill. Kan ha nys på en "ny-begagnad" som blir billig, en 450 är det (och dem har inga problem med packningar).
Annars funkar en nyare Husaberg 650 också. Jag tror du kommer uppleva EXCn lite klen.
Hör av dig när du kommit upp hit så kan du komma ut å köra lite på isen med mig, då får du en uppfattning om hur supermoto kan vara
Aprilian är så sjukt snygg! Razorblade - har du gjort mycket förändringar med din?
Jag skall upp till skellefteå runt jul/nyår så du kan ju skicka mig ett PM om du inte har för mycket med julfirande och annat, eller om du bara vill komma bort från det nån timma Annars flyttar jag upp i början av April.
Vad är det för cylindervolym Aprilias har? är det 440?
/Martin
haha surhåla? Kan du utveckla? Jag är från en småstad från början. Varberg. Varberg är nog en ännu värre håla en Skellefteå skulle jag gissa på. Men alla småhålor är väl fyllda med intriger och annat trist. Jag har besökt Skellefteå ett par gånger nu och jag gillar verkligen det. Folk är lite annorlunda i norra sverige än i södra. Lugnt och avkopplat, inte massa hets och inte allt för mycket folk som skall hävda sig, lite mer layed back.
Min tjej kommer från Skellefteå och vi träffades i Norge. Nu skall vi ha barn och då känns det rätt att flytta upp dit. Jag vet att jag kommer trivas riktigt bra där! Riktig sommar och riktig vinter!
/Martin
Aprilian är så sjukt snygg! Razorblade - har du gjort mycket förändringar med din?
/Martin
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |