Byta till CBR 1000 -07 ???

Nicotin

Guest
Det är en "vanlig", skulle helst velat ha en repsol....om priset hade varit 110k så hade ja fått 50k i inbyte å mer är nog svårt att få av en handlare.

Får jag 55K privat så kan jag köpa en repsol:yoparty ....men tyckte att denna deal var smidig och får skapligt i inbyte:confused:

ta en promenad till närmaste bank för f*n och förverkliga din dröm..

Köp moppen nu och se fram emot sommaren -08 med en ny moppe..:D

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Köper du en -07 så köper du en lite uppdaterad -04 i stort sett. Hade jag vart i dina kläder så hade jag antingen väntat till våren och krängt iväg 954:an eller om du inte ids sälja privat så kan du ju likväl byta in den till en -06 för det är samma hoj förutom färgen... Eller till en -08 om du nu ska ha en oanvänd hoj...

Köpa en utgående modell "ny" är enligt mig ingen succe för den kommer sjunka i värde nu när -08 kommer å är helt ny modell... Vet inte vad din hoj listar i inbyte men kolla ett ungefärligt pris mot en -08 innan fast såklart inte hos den handlare som vill bli av med sin -07...

Beträffande att 2008 är ful så kan jag säga såhär... Blir den en hit och är en djävligt bra banhoj och går som ett skållat troll så kommer flertalet på detta forum tycka att hojen är hur brutalt snygg som helst innan nästa höst...

Ha is i magen och vänta tills dom första provkörningarna av 2008:an kommit ut på nätet eller i nån blaska å besluta sedan...

Jeppzon

Salmon River Rajders
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
---SÅLD--- Aprilia RSV1000R Factory -06
Köp 07:an. Vänta inte på 08:an för den ska tydligen se ut så här.... helt groteskt ful!!

Bifogat

• 1000rr_08.jpg
    1000rr_08.jpg
    122.4 KB · Visningar: 47

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Köp 07:an. Vänta inte på 08:an för den ska tydligen se ut så här.... helt groteskt ful!!

MCBRR2008X_H_w800.jpg

turbojulle

Ny medlem
Gick med
15 May 2007
Hoj
245kg ZX9 -97
Tackar för alla bra svar, vet fortfarande INTE hur ja ska göra:huvet ...tror jag lackar om fälgar o tank i hot orange :yoparty och behåller den nästa säsong:confused:

......:gnissla med tanke på ekonomin.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...