Mr.Clean
Ny medlem
hade problem å få i och lägga ur växlarna i sommras på min zx6r -00a... problemet blev bara värre och värre... växelspaken va stenhård ibland och man fick lura i växlarna på olika sätt.. sen så fick jag ställa in den för att det inte gick att få i mer än ettan froläge och tvåan.. körde den till en mindre firma och dom påstår att det inte ser bra ut alls kan kosta upp till 15 000 och fixa.. dom har inte kollat något i lådan utan bara provkört... detta ska dom åtgärda i frebruari... jag tog ut hojen idag å testade den som vanligt så funkade inte mer än 1an friläge 2an.. sen ut på vägen och då gick 3an plötsligt i OJOJ... sen trixade jag i både 4an och 5an... tillslut även 6an... funkade sådär halvtaskigt lådan men bättre än att bara få i 1an friläge och 2an... nu undrar jag känner någon igen detta? jag vet att det sitter fjädrar som folk pratar om... sen att växelväljaren inte går tillbaka som den ska.. jag menar fan inte kan det vara så allvarligt som dom påstår på den lilla firman.? alla växlar funkar ju bara att det e jävligt krångligt att få i alla... någon som känner igen symtomen? Kawa ninja 600 -00a
Last edited: