Här i Stockholm, på Yamahacenter, får du betala i förskott på Icke lagerförda artiklar, samt vänta några veckor. Sånt gör att det blir eBay för hela slantenJag skulle rekommendera närmaste Yamahacenter.
Du får delar av hög kvalitet, och snabb leverans (min erfarenhet).
Prismässigt är det sällan någon avgörande skillnad, så varför chansa?
Inte med payPal, dessutom halva priset eller mindre.Behöver man inte pröjsa i förskott på ebay?
Åh, tusan?Här i Stockholm, på Yamahacenter, får du betala i förskott på Icke lagerförda artiklar, samt vänta några veckor. Sånt gör att det blir eBay för hela slanten
Exakt samma upplevelse med MC varuhuset, auktoriserad Yamaha handlare sen kriget.Åh, tusan?
Vilken taskig kundservice.
Betäller jag på en måndag på Yamahacenter i Luleå, så skulle jag bli förvånad om dom inte hört av sig på torsdag, eller senast fredag.
Och betalar gör man när man hämtar sakerna.
Men märklig attityd....eller är det Stockhomarna som förstört genom att beställa och inte hämta ut?
Men det som är konstigt är att det ändå är samma centrallager som prylarna kommer från, så jag fattar inte varför det ska ta så lång tid?
Det borde ju vara ett konstant flöde av delar för en verkstad?
Men, intressant att höra.
Handlade en del från wemoto men efter EU utträdet så blir det nog samma priser som cmsnlcmsnl.com
Här i Stockholm, på Yamahacenter, får du betala i förskott på Icke lagerförda artiklar, samt vänta några veckor. Sånt gör att det blir eBay för hela slanten
Kanske beror på värdet på varorna, jag har bara beställt smågrejer för några hundralappar men har inte behövt betala i förskott på Yamahacenter i Danderyd.
Samma på Bike i trollhättan förskott betalning. Ebay rules.Jag ville köpa ett luftfilter till en Honda XR70 av nyare modell, jag fick alltså betala några hundringar i förskott på MC varuhuset för att de ska ta hem den lilla jävla skumgummibiten
Inte med payPal, dessutom halva priset eller mindre.
Här uppe i norr så beställer vi bara saker som vi vill ha, och hämtar således ut dom.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|