Ta gärna skärmdumpar på det layoutproblem ni eventuellt har.
Då var bytet klart, om än att ni inte kan komma åt allt just nu När som helst slås trafiken på!
Skriv gärna här era önskemål om förändringar etc.
Vad jag gärna se att ni testar är det nya Garaget. Det är lite som en Projekt-avdelning. Det är rätt basic, men jag hoppas det kan få till lite schystare profilsidor för er som användare, samt på era hojar.
Gamla bloggar, samt garaget är överflyttade till "Bloggar" enbart. Vänligen ha överseende med att saker helt enkelt förändrats. Mycket som ändrats tekniskt, och allt gick inte att lösa / behålla.
Oroa dig inte, vi är kvarVart tog mina vänner vägen?
Hoj
Vad hände med mina garage? Det var några stycken....
Vart tog mina vänner vägen?
Åh, det var jag som inte hittade, men nu såHum! mer specifikt, vilken sida fungerar inte som tänkt?
Detta!Dumt att både nya och gamla trådar är i samma storlek nu och inte som innan, nya med fet text och gamla med vanlig. Nu måste man titta på datumet till höger.
Dumt att både nya och gamla trådar är i samma storlek nu och inte som innan, nya med fet text och gamla med vanlig. Nu måste man titta på datumet till höger.
Kan vi få lite gladare färger på rubrikerna, nu ser forumet ut som en sjukjournal.
Simma lugnt.Nu är det samma som tidigare. Det var blå tidigare, vilket var helt fel. Intressant med antalet "buggar" i layouten som uppstått. Men jag betar av dom vartefter jag ser dom eller dom blir inrapporterade!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|