Den togs väl bort av en anledning den där. Det var lite dubbelt att ha en ikon i mitten, samtidigt som de till höger. Den i mitten blinkade väl aldrig om jag minns rätt?
Eller är det snarare snabbheten att se vem som citerat du eftersök?
Då kanske jag kan lösa det så när man håller över den blinkande ikonen att man ser en preview på senaste gillade inläggen (om något nytt finns). Låter rimligt?
Men japp, nu är det helg. Grillfest imorgon osv. Checkar ut Måndag fixar jag saker igen!
Det var egentligen två saker. Dels att få tillgång till allt via en ikon, men framför allt för att få ett enkelt sätt att se citerade poster. Vi har ju (och har haft) ikoner för pm och gilla som blinkar när det har hänt något, men vi har inte (och har inte haft) någon ikon som blinkar om vi har blivit citerade. Den lilla sammanfattande ikonen blinkade inte, men den visade om vi hade fått pm, gillats eller citerats i text när vi klickade på den, sedan kunde vi klicka på respektive inforad och komma direkt till den sidan. De tre saker jag har mest nytta av är citerad, gillad och pm:ad.
Trevlig helg! Njut!