Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Well done! Ser ju riktigt välavvägt och fint ut!
Vilken skön engelsk 60/70-talsstil du fått till på frampartiet mha bla gaffelbälgar och lackade fälgbanor. En riktigt tidsmaskin!
Jag skulle iaf börja med mineral om du ska köra in nya ringar.
/J
Vilken skön engelsk 60/70-talsstil du fått till på frampartiet mha bla gaffelbälgar och lackade fälgbanor. En riktigt tidsmaskin!
Jag skulle iaf börja med mineral om du ska köra in nya ringar.
/J
Mina damer och herrar,
då var den klar för uppstart!!!!
Ska slänga i lite olja och koppla in en extern soppatank sen ska den sparkas igång.
Hinner troligtvis inte med detta imorgon då jag ska sitta i föredrag om oljornas heliga värld hela dagen men på måndag ska den i alla fall igång.
Och förhoppningsvis går allt som det ska
Kanske rent av blir en liten film från uppstarten.
Därefter ska cuts passas in helt innan det bär av till sadelmakare och därefter ska tank, cuts och sidokåpor iväg till lack.
Tyvärr kommer det troligtvis att dröja då både sadelmakare och lackerare har fullt upp inför kommande säsong så bilder på slutresultatet kommer antagligen att dröja sent in i april....
Men jag har lite bultar m.m som ska bytas ut under tiden så att allt blir i handpolerat rostfritt och så blir det säker en massa puts också
Men den som väntar på något gott