Caféracer på cb500four

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Det kommer du att göra, tro mig, och du skall ta dig till STHLM på Rockers vs. Mods....:banana :fyllisar

La på klarlack på tanken igår till Velon och hävde på slipgrund på Hondan nyss :3freak så i morron så blir det färg på den :yoparty :hihi å sen djävlar ska en ut och gasa.:tummenupp
Ja finns me på Tuben sök på Velocette. Den är ett par år. Va utan etta på den då. :sjuk
 

Hasse Kongo

Korvgubbe
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Coolridge
Hoj
Honda CB 500 Four -72 Caferacer
La på klarlack på tanken igår till Velon och hävde på slipgrund på Hondan nyss :3freak så i morron så blir det färg på den :yoparty :hihi å sen djävlar ska en ut och gasa.:tummenupp
Ja finns me på Tuben sök på Velocette. Den är ett par år. Va utan etta på den då. :sjuk

[YOUTUBE-ID]5Ymm6ggwMfs[/YOUTUBE-ID]
 

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
[YOUTUBE-ID]5Ymm6ggwMfs[/YOUTUBE-ID]

Tur de finns de som kan me data, :tummenupp:Bugar själv så håller ja mej te skeftnyckel å tång. :skitdator snart har en krattat färdigt gränsmattan så en kan ta ett sista tag med hojarna. :rock
 

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Hurra, hurra :banana:tummenupp tvättmasinen är klar:rock:jisses
 

Bifogat

  • 012.JPG
    012.JPG
    50.8 KB · Visningar: 211
  • 014.JPG
    014.JPG
    63 KB · Visningar: 272
  • DSC00066.jpg
    DSC00066.jpg
    235.1 KB · Visningar: 196

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Snyggt !!!

Hur ser den ut framifrån ?

Bre som ena laggårdsdörr:banana... Skämt åsido så är den en vacker skapelse för att va gjord av en japan..:martialar:klappar Bilderna håller inte den bästa kvalliten men alltid nåt:rock
 

Bifogat

  • 017.JPG
    017.JPG
    66 KB · Visningar: 221
  • 018.JPG
    018.JPG
    57.9 KB · Visningar: 212
  • 116.JPG
    116.JPG
    49.6 KB · Visningar: 180
  • 117.JPG
    117.JPG
    53.7 KB · Visningar: 171
  • 118.jpg
    118.jpg
    61.2 KB · Visningar: 185
  • 001.JPG
    001.JPG
    57.9 KB · Visningar: 188

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Realrocker! Snart är det dax igen...... Kommer du ?

Klart som korvspa. :bananaDet ända man har väntat på hela sommarn.:2cool Och det ser ut som om de ska bli skaplit väder.:klappar:cool::tummenupp Har bara vatt ut 4 ggr i aug och tror du inte på fan att jag lyckats med bedriften att leta på samma djävla åskskursmolnhelvete:huvet:mad: varje gång. Så nu vill ja ha sol..:rock och bira förståss. :fyllisar:fyllisar:fyllisar:tuttar:tuttar:krama ja hoppas vi ses..:rock:öl
 

Hasse Kongo

Korvgubbe
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Coolridge
Hoj
Honda CB 500 Four -72 Caferacer
Klart som korvspa. :bananaDet ända man har väntat på hela sommarn.:2cool Och det ser ut som om de ska bli skaplit väder.:klappar:cool::tummenupp Har bara vatt ut 4 ggr i aug och tror du inte på fan att jag lyckats med bedriften att leta på samma djävla åskskursmolnhelvete:huvet:mad: varje gång. Så nu vill ja ha sol..:rock och bira förståss. :fyllisar:fyllisar:fyllisar:tuttar:tuttar:krama ja hoppas vi ses..:rock:öl

Låter härligt, vi lär ses där, tyvärr utan båge även iår för min del, har inte hunnit med..... eller prioriterat fel !!!!
Men jag ska upp till Träsket!
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Jag tänkte oxå åka å flukta med Betty. Synd att man inte får deltaga i kortegen, men man får väl stå på håll å flukta :)

Eller vad betyder egenligen regeln "Caferacers"? Endast äldre dylika eller?

Några andra som kommer?
 
Last edited:

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Edit:

Tydligen inte aktuellt med mitt bygge så jag kritar nog evenemanget.
Ha så kul ändock!
 

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Låter härligt, vi lär ses där, tyvärr utan båge även iår för min del, har inte hunnit med..... eller prioriterat fel !!!!
Men jag ska upp till Träsket!

Va inte du ute och åkte i våras när ja fortfarande skotta snö?:va Räckte hojen inte hela sommarn:confused:
 

Realrocker

Still young and crasy!!!!!!
Gick med
6 Jan 2009
Ort
Ljusdal
Hoj
1954 Velocette MSS 500, Honda CBX 1000 -81, Maraton 250 -52, Nåt koreanskt poketbike
Grattis till vinsten i år igen!!!!

Tackar tackar:tummenupp:tummenupp:fakta:bow tack vare ditt och alla andras stöd och röster så fick man en tavla att sätta på väggen brevid de andra priset. Ja hoppas på ditt motstånd nästa år:banana. Föresten så sakna ja dej i baren. :fyllisar

Tackar tackar:tummenupp:tummenupp:fakta:bow tack vare ditt och alla andras stöd och röster så fick man en tavla att sätta på väggen brevid de andra priset. Ja hoppas på ditt motstånd nästa år:banana. Föresten så sakna ja dej i baren. :fyllisar
Om du har några snygga fotos så kan du väl skicka till mig. mats.hanslin@swipnet .se:skitdator:censored
 
Last edited:

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Örebro
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Va å kollade på polarns chopper bygge som kommer att bli en suspekt historia.
Jättelåg sen ser det ut som man parkerat en liten Fiat i den men det är visst motorn som sticket ut.
Sen är det värsta ormboet till avgas som slutar i en megafon typ bakom vevslängen.
Kan bli kanon samma kille som bygger som byggde hippie hojen som vann folketsval Norrtälje i sommras:tummenupp

Å puck som man är så låg kameran kvar i bilen....
 

Hasse Kongo

Korvgubbe
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Coolridge
Hoj
Honda CB 500 Four -72 Caferacer
Nu har gamla Bettan fått nytt batteri, och blivit luftad för första gången på länge....
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top