PutteLiten
Twins have more fun
Denna tråden är värdig en liten
Kanske kommigt några nya medlemmar med coola Café räsers??
Kanske kommigt några nya medlemmar med coola Café räsers??
Den blå åskpippin skulle jag kunna tänka mig, efter en uppstädning av aktern. Ruggigt trevlig motor, speciellt med 3-1 helsystem.ozeo skrev:2416448en på en liten dr800 som min typ nästan,
sen en PS motoguzzi..
lite bilder för kuls skull
PutteLiten skrev:2536479
Hmm, spegeln på höger sida?
Var kommer hojen från? Australien/ Nya Zeeland?
Borde inte vara England då de har gula enormt stora skyltar...
don_tomazo skrev:2536528Caféräsers är balla men vad har man dom till? Dom har en sittställning som är som en sporthoj men inte i närheten av dess prestanda. Dom är nakna som en streetfighter men inte alls lika busiga. Är användningsområdet för dom bara som det låter, ner till fiket?
FreddaAbborre skrev:2536548Varför kör folk chopper kan man också fråga sig.
don_tomazo skrev:2536564Ja helt riktigt men där har vi kanske oxå svaret, för att dom är balla (ja alltså dom tycker det)
don_tomazo skrev:2536528Caféräsers är balla men vad har man dom till? Dom har en sittställning som är som en sporthoj men inte i närheten av dess prestanda. Dom är nakna som en streetfighter men inte alls lika busiga. Är användningsområdet för dom bara som det låter, ner till fiket?
Torgo skrev:2536634För mig som är för ung för att ha varit med när caféracers var det värsta man kunde köra, handlar det mycket om stilen, utseendet, och att man är lite trött på dagens allt mer krystade försök att bygga tuffa hojar.
En gammal Maserati Ghibli eller DeTomaso Mangusta är på alla sätt en sämre sportbil än t.ex. BMW M3, Porsche 996 osv men det råder ingen tvekan om att jag hade valt att köra de äldre bilarna ändå, just p.g.a att de har en stil och ett utseende som de moderna bilarna saknar. Dessutom var de ju en gång i tiden något av det bästa man kunde köra, vilket bidrar till att man så gärna vill ha dom idag. Man känner ju inte riktigt samma sug efter en P1800, även om det var en snygg bil.
Därmed inte sagt att jag tycker illa om moderna hojar och bilar, tvärtom så är det ju där man hittar den prestanda man vill ha. En 996 är ju något av det vackraste man kan se på våra vägar
ozeo skrev:2628083URALCAFE, lite cool va
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |