Fan va tråkigt! Krya på dig!
Lider med dig! Krya på dig
Vet hur ont det gör
tackar, kanske kan skruva lite dock.. men besiktning 7 maj är uteslutet
Har du inge hoj-broder/syster som kan åka till SBP med den? Hade du bott här nere hade vi ju löst det, men det är ju lite långt till Linköping
det har jag säkert men den saknar blinkers baklyse mm just nu och så behöver jag bygga en kedjesläpare till transmissionskedjan.
Aha, surt. Trodde det bara handlade om att den skulle dit och hem. Är du höger eller vänsterhänt? Skruva kan man ju göra sittandes, lite små-hög på piller så länge man skippar "se pauwer toouls".
För att inte kapa Breiz tråd kan du inte kika in i den nedan i min signatur och ge lite feedback angående vad du tror om att gjuta av tanken, tror du inte den är för kantig?
Ursäkta Breiz för kapningen...
Visst var det så att man med fördel fetade upp mittcyllen på dessa 3-cyl motorer? Har bestämt för mig att de gick för snålt på mittcyllen så att en hel del av de maskinerna skar.
Körsugen som fan igår så stressmekade ihop hojen (med plåt och silvertejp) och begav mig till Sviestad.
Satan så kul även om chassit är som en tvättsvamp. Dock vibrerade en hel del sönder.. Låter bilderna tala för sig själv..
Härligt, ser kul ut!
Vad säger dom om avgaset på ett hemmabygge @ Sviestad? Bor ju själv i byn o är sugen på att rasta hojen där. Originalavgas går ju bort på mitt bygge iaf men ljudnivån går ju att reglera med insatsen...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|