TheWhip
Medlem
Tycker dock att din originalskärm inte är så ful, den är ju ganska smäcker, lite lång kanske. men du ska se det aset som sitter på min, riktigt jävla klumpig i jämförelse!
Problemet är att den är sned, vind och bulig...:S
Tycker dock att din originalskärm inte är så ful, den är ju ganska smäcker, lite lång kanske. men du ska se det aset som sitter på min, riktigt jävla klumpig i jämförelse!
Lysande! Då vet jag vart jag ska vända mig, tackar!
Testa modda cutsen som du skrev vetja. Det kan nog bli jäkligt snyggt och så slipper vi ha likadana bakdelar för jag kommer nog behålla formen på min orörd. Var din helt rak eller lite småsned som min?
kommer bli skitnice det där ju!
Kör guld med svart stripe istället, inte lika vanligt
Kommer bli kalas!
Fint! Gärna en rapportering om resultat efter pulverlacken. Håller som bäst på att förbereda lite pryttlar för samma behandling.
Btw, hur gör du med blästring samt maskering, sköter lackeraren det oxå?
Ska man vara lite petig/gnällig ang bakramen så hade vi tyvärr inte tillgång till 25mm rör utan blev 22 så det smalnar av lite, men det ser ok ut ändå.
Det jag funderar mest på är plåten, om man ska bygga om den, som det är nu så har den en fin svepande böj, men om ni kollar på bilderna så ser man den från sidan med en glipa på vardera sidan om mittbalken. Vad tycker ni? Göra om eller funkar det sådär? Nu fick jag ju mer tid så hinner ju fixa lite mer med ramen innan pulverlack.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|