colt1860
Guest
Ok ,blir en cafe hoj iallafall ville bara höra om någon viste om någon tank som passa inget annat
Så, vad tyckte du om förslaget på tank från xj500/550/650 då? Enligt bilden ser tanken ut att passa.Ok ,blir en cafe hoj iallafall ville bara höra om någon viste om någon tank som passa inget annat
Nu har väl TS redan bestämt sig, men jag håller med dig. Och är XJ 900 så lämplig som grund för bygget, den har ju kardan?Gör en mastodont original-renovering istället, mycket fränare med en top-notch xj900 i nyskick....
Vaxa den, sätt på ett par Krauser-väskor och åk jättelångt.Nu har väl TS redan bestämt sig, men jag håller med dig. Och är XJ 900 så lämplig som grund för bygget, den har ju kardan?
Det är nog ingen risk att TS tar åt sig, han har ju redan avregistrerat sig från SH.En bild till alla utom ts.
Det ligger en begagnad hoj ute på blocket för endast 45 000. Bara att sätta igång.
Japp, det märktes att han inte var nöjd med de svar han fick.Det är nog ingen risk att TS tar åt sig, han har ju redan avregistrerat sig från SH.
En bild till alla utom ts.
Det ligger en begagnad hoj ute på blocket för endast 45 000. Bara att sätta igång.
View attachment 468664
View attachment 468665
- "..ser ut att göra 200 stillastående". Det är minst lika snabbt som fartränder!Bara 45.000...
Visst, under 1000 mil och säkert jättefin - men det känns inte som den modellen är där riktigt ännu.
Någonsin...?
Den gula gillar jag också!
Den har en jädra stance och ser ut att göra 200 stillastående.
Lite märkligt att man fått total Yamahakänsla utan speedblocks.
Dekoren är verkligen rätt, och tanken kommer från annan Yamahamodell.
Gillar riktiga rearsets, flatslides och ekerhjulen - det betyder verkligen mycket.
Men, den är snyggast ur just den avbildade vinkeln.
Kåpan funkar inte riktigt i avbildning rakt från sidan eller snett framifrån - men det är ändå ett läckert bygge.
Double Back: Hageman revisits the Yamaha XJ900 Seca
The big Seca is one of those bikes that should have been a hit, but missed the mark with buyers. After just a year on the market in the US, Yamaha withdrew it from the showrooms—despite a slew of positive reviews. Intense competition from other Japanese makers, the arrival of the FJ1100 and...www.bikeexif.com
Lufthålen i bromsskölden ser dock lite cheezy ut...
Hej. Jag loggade in av pur glädje .
när jag läst denna tråden.
Noght riders suveräna kåserier är obetalbara..
Mitt inlägg var kontentan av flera års gillande av notrightriders suveräna kåserier. Gillar utsvävningarna ordvalen.Tack!
Tyckte det var trist att snubben loggade ur för gott när han inte fick medhåll, men men...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|