Cagiva freccia

Flodis

Overtaker
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Turbo och 4 hjul.
Har kollat runt lite på 125or och tycker Cagiva freccia'n verkar ha ett ganska bra pris.

Lite frågor om den:

På bilder ser den väldigt stor ut, typ som en 700 - 1000 kubikare, är den så stor i verkligheten, och ser den snygg ut?
Är den pigg i motorn?
Går den bra, alltså lätt körd o så?

om ni har nån bild får ni göra lägga upp den också! :hej

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vad är det för årsmodell? Jag känner en kille med en 90. Den är stor, men inte som en 1000cc, och ganska ful faktiskt. Och den nöp efter 10 mil. Ja den är pigg i motorn, lättkörd vet jag inte. Men jag skulle köpa en tzr/nsr istället, du får så mycket mer hoj för pengarna (Om du inte är loaded ;))

Flodis

Overtaker
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Turbo och 4 hjul.
cRoC skrev:
Vad är det för årsmodell? Jag känner en kille med en 90. Den är stor, men inte som en 1000cc, och ganska ful faktiskt. Och den nöp efter 10 mil. Ja den är pigg i motorn, lättkörd vet jag inte. Men jag skulle köpa en tzr/nsr istället, du får så mycket mer hoj för pengarna (Om du inte är loaded ;))

Jo ja tänkte på årsmodellerna runt 89 - 91 typ.
Vet inte om jag ska ha en sån, funderade mest på vad detä r för grejer o så :)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jag tycker dom är förskräckligt fula :) Men motorn är bra, sålänge dom håller, humfp! När hans nöp, gick kolv och cylinderborrning på 4.500, då han fick skicka upp det till England.
Säger bara nsr/tzr!

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Har du cashen så :) Personligen gillar jag dom inte, ser ju bara trådar om skurna mitos och RSar..

Njutarn

livet leker...
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Cagiva freccia C12R *såld*
Cagiva freccia har samma motor som Mito av samma årsmodell... ganska stor... dom går att få snygga :cool:

Last edited:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Flodis skrev:
Har kollat runt lite på 125or och tycker Cagiva freccia'n verkar ha ett ganska bra pris.

Lite frågor om den:

På bilder ser den väldigt stor ut, typ som en 700 - 1000 kubikare, är den så stor i verkligheten, och ser den snygg ut?
Är den pigg i motorn?
Går den bra, alltså lätt körd o så?

om ni har nån bild får ni göra lägga upp den också! :hej

såg ett roligt test mellan toyota celica twincam-90 och frecchian....upp till 160 fick celican se freccians röv, tror den gick 1sekund snabbare 0-402m
:)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Min kompis har avverkat 4st kolvar på 1/4 säsong på hans Frecchia, tror han misshandlar den :D

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Den nyper hela tiden. Han vet inte varför, och gör inget åt det. Köper bara en ny kolv istället :|

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Olja hade han nog i hojen. Och eftersom han kört ett tag på varje kolv så kommer det ju olja.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept