AndersJohansson
Ny medlem
Solid snake skrev:Miton väger mer, kompenseras när den stryps av.
Tja. Jo jag är också med på att en Mito går snabbare. Dock har jag aldrig kört en.
Solid snake skrev:Miton väger mer, kompenseras när den stryps av.
AndersJohansson skrev:Tja. Jo jag är också med på att en Mito går snabbare. Dock har jag aldrig kört en.
Va nån tidning (tror det var bike, inte säker dock...) som testade toppfarten på RS125, och då gjorde den 170 riktiga!RS "Alex" skrev:jag måste ha hört mycket fel då för rs 125 sägs göra 165 orginal enligt mätaren och det motsvarede väll typ 155 ..... jag kanske är å dansar nu men rs ska väll ändå vara snabbare än mito???? 190 kan du ju suga dig i ballen för
KalleNorton skrev:Va nån tidning (tror det var bike, inte säker dock...) som testade toppfarten på RS125, och då gjorde den 170 riktiga!
Extremnatha skrev:Åker ju själv på en mito evo -99
o.. DEN går fort !! väldigt mycket fortare än många andras 125r.
Ägde en Nsr innan o skilnaden är helt enorm... för fasten nsr:en var så kallat ostrypt gjorde den bara ca: 130..
Miton har nästan samma drag upp till 100km/h som mammas firestorm.
Sedan att de pajjar har me just de o göra. moppekillar som e vana att växla järnet för o impa på brudar axar ju sönder miton tillslut i sina stampiga växlingar o håller i gasen alldeles för länge.. tror ju hojjen ska sprängas innan de växlar igen...
Desutom är Cagiven helt suveränt snygg. Små detaljer som gör att det är synd att överstyla dem. man måste se en i värkligheten för att lägga märke till det.
Extremnatha skrev:Den är den snyggaste 125:an på marknaden
Extremnatha skrev:Åker ju själv på en mito evo -99
o.. DEN går fort !! väldigt mycket fortare än många andras 125r.
Ägde en Nsr innan o skilnaden är helt enorm... för fasten nsr:en var så kallat ostrypt gjorde den bara ca: 130..
Miton har nästan samma drag upp till 100km/h som mammas firestorm.
Sedan att de pajjar har me just de o göra. moppekillar som e vana att växla järnet för o impa på brudar axar ju sönder miton tillslut i sina stampiga växlingar o håller i gasen alldeles för länge.. tror ju hojjen ska sprängas innan de växlar igen...
Desutom är Cagiven helt suveränt snygg. Små detaljer som gör att det är synd att överstyla dem. man måste se en i värkligheten för att lägga märke till det.
Extremnatha skrev:Åker ju själv på en mito evo -99
o.. DEN går fort !! väldigt mycket fortare än många andras 125r.
Ägde en Nsr innan o skilnaden är helt enorm... för fasten nsr:en var så kallat ostrypt gjorde den bara ca: 130..
Miton har nästan samma drag upp till 100km/h som mammas firestorm.
Sedan att de pajjar har me just de o göra. moppekillar som e vana att växla järnet för o impa på brudar axar ju sönder miton tillslut i sina stampiga växlingar o håller i gasen alldeles för länge.. tror ju hojjen ska sprängas innan de växlar igen...
Desutom är Cagiven helt suveränt snygg. Små detaljer som gör att det är synd att överstyla dem. man måste se en i värkligheten för att lägga märke till det.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |