^XceeD^ skrev:att snacka utan att veta håller inte heller...Cagiva ägde Ducati ett tag och tillverkade även den första motorn som sattes i ramen på Ducati 916. Det är EXAKT samma bromsok och skiva på Ducati 748, 916, 996 osv. som på Miton ett fyrkolvsok och en 320mm flytande skiva, den enda skillnaden är att ducati använder sej av 2 st och miton av en...förresten, du ser absolut ingen likhet mellan Cagiva Mito och Ducati 916?? eller?
Nej, 1 maj 1985 köptes Ducati upp av Cagiva. Men jag tror iof fortfarande inte att det är exakt samma bromsok på Miton som på Ducatin 916....The Nameless skrev:nu är du väll ochså litte fel utte ? hadde för mig att cagiva var eggna för någgra år sedan men gick i konkurs och köptes då upp av ducati ?
The Nameless skrev:nu är du väll ochså litte fel utte ? hadde för mig att cagiva var eggna för någgra år sedan men gick i konkurs och köptes då upp av ducati ?
Snubbben skrev:Nej, 1 maj 1985 köptes Ducati upp av Cagiva. Men jag tror iof fortfarande inte att det är exakt samma bromsok på Miton som på Ducatin 916....
Fuzzman skrev:Exakt dessa tre är jag inne på att köpa, jag har hört och nu även läst att det är en hel del strul med rs, kan någon ge mig mer info än bara "RAS JÄVLA IDIOT, DEN RASAR ALLTID FÖR DET ÄR APRILIA"
vill helst inte köpa någon båge som har plastdrev i motorn liksom, vill ha nått som tåls att köras med och även kunna vara stolt över utan att behöva slänga ut dom där 10k på renovering...
Tzr91 skrev:Miton har oxå brembo bromsar, men tror det är en annan typ än rs har. MVH
shoik skrev:tror min rs tar det mesta inom 125 i bromsväg, rs250 delar dårå
men alvarligt grabbar, vart är moderatorerna, finns många trådar som denna.
och ja fasen använd SÖK funktionen.
Sendan så är det så att folk med rs och mito kommer aldrig att dra jämt, kommer alltid finnas något att klanka ner på vara avundsjuk på osv....
så varför inte bara lägga ner.
helt ärligt tycker jag att tråden skulle stängts för länge sen då det finns en mycket kär funktion som heter SÖK....
men men
att man hör oftare att en rs skär beror nog mest på att det finns fler rullandes rs:ar än mitos, sedan är det ju som alltid näms hur man tar hand om och vårdar hojjen.
som nu inför vintern, TÖM oljor osv. annars kommer ni nästan garanterat att få problem till våren och vi kommer få se många fler "hojen har skurit" trådar.
LOV2XLR8 skrev:Finns det ingen som är intresserade av RGF längre lr? Har försökt å få bort min ett bra tag nu men finns ingen intresserad... Är det bara RS, NSR, å Mito nu lr?
Fast å andra sidan vill man ju inte skiljas så..
NEee men enligt min mening så e Miton snyggare än RS.en men vilken som håller bäst m,m vet jag ej.
Alex.J skrev:Okej då förstår jag din poäng men enligt dig lät det som den är den bästa i hela världen. Men nu är den saken ur världen så vi lägger ner denna disk
Ja, men de är på väg åt det hållet. Annars är det något fel på dem liksom.H4 skrev:Det finns RS 125r som inte skurit också.
Solid snake skrev:Ja, men de är på väg åt det hållet. Annars är det något fel på dem liksom.
Som jag råkar få köra, får ju köra alla motorcyklar med 125cc, medans du bara får köra moppe.H4 skrev:Men det är ju liksom helt förståeligt med deras extrema effektuttag till skillnad från din fjantiga TZR
Solid snake skrev:Som jag råkar få köra, får ju köra alla motorcyklar med 125cc, medans du bara får köra moppe.
Lite kinkig? Ut på mopeden och kör av dig lite och låt tankarna flöda.H4 skrev:Kom med något annat då någon gång
EDIT: Ingen fantasi :kocko
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |