Cagiva raptor
Dirty Deeds Done Dirt Cheap!
Dåligt tycker jag inte det förtjänar att bli kallat, men visst tänk på att det e en Italiensk cykel ocksåjag ingen mito expert men har dom inte lite dåligt el-system?
Dåligt tycker jag inte det förtjänar att bli kallat, men visst tänk på att det e en Italiensk cykel ocksåjag ingen mito expert men har dom inte lite dåligt el-system?
Ställ hojen på morsan eller farsan då är inte försäkringen hög..
Sen kan stämpeln kvitta då du ändå inte har någon garanti kvar
jag ingen mito expert men har dom inte lite dåligt el-system?
Tjena.
Är det någon som har en detaljerad sprängskiss över motorn?
Jag har både sprängskiss och steg för steg monteringsanvisning för hela motorn. Men inte tillgång till den förens om en vecka. Hör av dig till vikapp-1@student.ltu.se så kan jag skicka dem nästa vecka om du inte fått tag på dem tills dess!
Hallå ett litet problem igen..
Problemet är att jag har kört med Miton en säsong och den fungerade utmärkt men behövde en genomgång, efter en total renovering av motorn i vintras (vev m.m) vill den inte dra efter 8k rpm då den börjar att bluddra, men jag har inte varit på fuggen så mycket fixade med tomgången lite men det är allt. Så vad tror ni är det något med inställningar på fuggen eller måste jag bestycka om den?
Konstigt att den inte vill gå nu. Har du rätt kolv? Vet inte vad du har för topp, men om du har 200H så är det platt kolv som gäller. 200C = domad kolv. Det står på toppen framför tändstiftet (i färdriktningen). Kollat så att squishen är ok? Reeds ok? Skit i förgasaren? Tjuvluft? Kommer inte på något mer, är det inget av det du nämnde kan du testa att byta huvudmunstycke.
Tråden död? Någon som har en Mito till salu? Söker en ”billig”, kan va rasad också!
Hur långt är du villig att köra..?
Jag har en Evo2 -99, köpte den med tanken att fixa till den lite men tappade suget ganska fort.
Tanken är full med rost invändigt och osäker hur skicket på motorn är då jag inte haft igång den, men har en extra tank som ser betydligt bättre ut invändigt men dock i annan färg...
Skicka PM om intressant!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |