Härnborg
nihao
Min rs e strypt, och den gör 163 km/h?
Inte en chans.. den är ostrypt.
Är det din hoj?
Nej, den där är bara ostrypt.
Last edited:
Min rs e strypt, och den gör 163 km/h?
Är det din hoj?
Den rorde po si.2925567Här är filmen jag lovade..
200km/h på mätaren och den är bara ostrypt.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6923364841565377388&q=Cagiva+Mito
Ok flickor, men då kan ni ju förklara för mig hur den kan vara ostrypt om jag betalade 3k för strypningen som företaget satte på, och efter det har jag inte rört nånting mer än fyllt på olja och bensin.. Kanske nån galen älva som hatar ostrypta 125r som springer runt på natten när alla sover o stryper av den..?
![]()
Ok flickor, men då kan ni ju förklara för mig hur den kan vara ostrypt om jag betalade 3k för strypningen som företaget satte på, och efter det har jag inte rört nånting mer än fyllt på olja och bensin.. Kanske nån galen älva som hatar ostrypta 125r som springer runt på natten när alla sover o stryper av den..?
![]()
Har du någonsin hört någon köra i 163 km/h med en strypt rs? Bara för du har en 06:a betyder det inte att det är en super hoj direkt. Min går ungefär så ostrypt med gianelli rör. Med allt inställt rätt, +ett par km/h till (mätarfart)
Har jag sagt att d är en superhoj? Det enda jag har sagt är att den gör 163 och den är strypt, o inte fan ljuger jag om d, va har jag för anledning![]()
@125_next, Jag ska försöka fixa bild på d så snabbt som möjligt!
Nu börjar det bli lite fucko varning här. Både du och jag, (och alla andra) vet att en strypt 125a INTE gör 163.
Företaget som monterade skiten kanske inte gjorde allt rätt?
15hk pallar aldrig med 163km/h, det krävs det mer pollar för.
Eller så kan det vara som så att den är avstrypt.2928691Kan det vara för att avgasporten antagligen e inkopplad..?? för att ja kollade under tanken och d fanns ingen sladd som inte var inkopplad?
Är inte en RS sämre än en CBR när den är strypt?![]()
Eller så kan det vara som så att den är avstrypt.
Annars kan du avstrypa den och då gör den säkert 220 kmh, MiNst![]()
hahaha aa exakt.. xD Jag trodde ju när jag var jävligt färsk här på forumet, att man kunde få upp en rs i 200 lätt haha xD men iaf.. som ja skrev, Kan det vara så att avgasporten är inkopplad?? För den är strypt, men det går antagligen o köra igenom strypningen..?för den stryper vid 8k varv, men det går att köra igenom d.. Med andra ord, när jag tar bort strypningen kmr den inte gå så jätte mkt bättre..? lr?
![]()
![]()
antagligen varva lite mera, men det verkar som att den mesta effekten redan finns på hjulet, då det blir nog inte så stor skillnad..
Men vafan dååå...![]()
![]()
Ryktet säger att det fanns en mito här på Åland som gjorde 240... Lustgas å skit men ändå...Vet dock inte om det är sant
Ryktet säger att det fanns en mito här på Åland som gjorde 240... Lustgas å skit men ändå...Vet dock inte om det är sant
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |