Elektron
I can wreck anything
Han flyttas över till Eskilstuna lasarett idag vid 16-tiden.
OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns fortfarande ingen varningsskylt från Tullingehållet, den från Pålamalmhållet sitter kvar fortfarande. Man kan ju alltid försöka med att sätta blåslampan i röven på VV om det här fallet, även fast det troligen är tröstlöst.
benkar skrev:Men... råkade hitta en länk/produkt/sida, undrar om Vägverket testat den produkten som ett alternativ? Ser ju ut både gå använda till potthål, sprickor, vägkanter... http://www.matrexstar.com/matrex.html
/B
Pejo skrev:Det där skräpet känner jag igen! Istället för att göra riktiga lagningar så lägger man ut sånt där skit... i en korsning i västerås finns det en 6-8 lagningar, och fult med... vad ska man kalla det? - överblivet gucka som härdat vid sidan av = grus. Alltså hela korsingen full av grus i olika storlekar... ungefär som när man gör en det och den blir smulig. Dessutom blir det inte jämnt och fint, utan det blir en bula eller potthål efteråt.
Det är en billig genväg, något som vår trafikmiljö verkar vara överfull av. Gör RIKTIGA lagninar! Asfaltera om ! Det är det som borde göras, istället fuskar man - hela jävla tiden.
Bikerbitch skrev:Jag är på. Gud förbjude grus!
Ace Niki skrev:Jaja, vi får se hur det går. Den obstinata arbetsledaren lät iaf lite chockad när han frågade hur det hade gått och fick reda på att jag har bruten fot och att föraren av hojen har skadat ryggen och fortf ligger kvar på sjukhuset.
KaZ skrev:hoppas ni snart blir friska!
Ligger själv hemma med brutet skenben efter att ha visiterat slingerbulten nogrannt i fredags... dock inte på eget bevåg.
Stod brevid och blev påkörd. han lyckades kapa mig under knäna och hojen fick sig en smäll på bakfälgen. (Jag stod brevid hojen).
Hans hoj hamnade tillslut i diket. han klarade sig bra!
Jag tog en luftvurpa och landade på skallen... dock klarat mig hyffsat. som sagt ett brutet höger skenben!
/KaZ
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |