Call of Duty - Black OPs

creare

Guest
360,

Respawn'sen i Multiplayer suger verkligen. Dem skall dock fixa spawn'sen snart. Även "hört" att ak74u (mini-ak'n) skall göras om till det sämre hållet då den är föör bra. Dem kommer ändra på mycket under tidens gång som dem gjort med alla CODs när det gäller multiplayer. Fortfarande svårt att t.ex. kunna lira med 6-7 kompisar, folk kommer inte med, eller försvinner ur chatten osv osv.

Tråkigt att snipers i stort sett försvunnit. Kul dock att "noob-tubers" har försvunnit.

Spelet växer ju mer man spelar. Diggar det:tummenupp :)

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
360,

Respawn'sen i Multiplayer suger verkligen. Dem skall dock fixa spawn'sen snart. Även "hört" att ak74u (mini-ak'n) skall göras om till det sämre hållet då den är föör bra. Dem kommer ändra på mycket under tidens gång som dem gjort med alla CODs när det gäller multiplayer. Fortfarande svårt att t.ex. kunna lira med 6-7 kompisar, folk kommer inte med, eller försvinner ur chatten osv osv.

Tråkigt att snipers i stort sett försvunnit. Kul dock att "noob-tubers" har försvunnit.

Spelet växer ju mer man spelar. Diggar det:tummenupp :)
Noobtubers har minskat men inte försvunnit tyvärr. :gnissla Enda roliga med spawn nu är att det är svårt att spawntrapa nu när fienden kan spawna bredvid en. :tungan

Håller med om att det växer ju mer man spelar.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...umm, är det bara jag, eller suger spelet något fruktat (singleplayer)?

För mycket cutscenes och pladder, för mycket automatiserat så fort det blir något utöver det vanliga, och man överanvänder såna goa' skakeffekter, och "nästan-sprängd-i-luften-men-din-polare-hjälper-dig-precis"-situationer.

Inte imponerad alls, den där känslan man fick av första cod-demot när det begav sig infinner sig inte alls, men det är ju fel tillverkare med, treyarch har ju inte riktigt känsla för't.

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Battlefield skare vah! :tuttar

Jag har alltid älskad BF spelen. Har ju dock inte kört så många sitter fast klistrad vid 2:an än :rolleyes:

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Man måste nästan vara 4 st som kör Zombie för att komma någonstans. Adda mig om du lirar det på xbox heter gr0dan

Jag och en polare lirar en del på Xbox. Vi addar dig så kan man komma någonvart på zombie:tummenupp Segt att vara 2 när det börjar hetta till.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Tycker inte det finns en enda karta där det lönar sig att vara sniper, lite trist. Dock ruskigt skönt att slippa alla granater, men dom kommer nog.. Men det känns som man bytte ut alla tubers mot ett gäng campers istället...

Men, fotsteg? Är det jag som är döv eller hör man ingenting? Ninja verkar ju helt meningslöst :va

...umm, är det bara jag, eller suger spelet något fruktat (singleplayer)?

Spelet är ju byggt för online-multiplayer. Single player är ju bara något man får på köpet, ungefär som möjligheten att skjutsa på en modern sporthoj..

Last edited:

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
tycker att det inte alls är samma Waow-känsla i black ops som man fick i mw2, lite tråkigt :( några fler som kör pc?

V-Kamikaze

My Lifestyle Determines My Deathstyle
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
Snabbaste 1000cc i Uppsala
Mw2 är det bästa spel som kommit ut. Black ops har ganska lite mot det men håller med andra om att det växer ju mer man spelar.

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
Mw2 är det bästa spel som kommit ut. Black ops har ganska lite mot det men håller med andra om att det växer ju mer man spelar.

Jo, men blev faktiskt besviken :( men de är klart jag är ju riktigt kass nu, har inte spelat fps på väldigt länge men men som du säger kanske blir bättre när man kommit in i det !

creare

Guest
Tycker inte det finns en enda karta där det lönar sig att vara sniper, lite trist. Dock ruskigt skönt att slippa alla granater, men dom kommer nog.. Men det känns som man bytte ut alla tubers mot ett gäng campers istället...

Men, fotsteg? Är det jag som är döv eller hör man ingenting? Ninja verkar ju helt meningslöst :va

Spelet är ju byggt för online-multiplayer. Single player är ju bara något man får på köpet, ungefär som möjligheten att skjutsa på en modern sporthoj..

Dem ska fixa fotstegen också. I nuläget hör man ju inte fienden så Ninja är helt värdelöst.

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
spelet som kan kan spela på datorn i rummet där man sitter fastspänd framför menyn är iaf kul!

bra kul oldschool som funkar i multiplajer, förfestspel delux!:tummenupp

creare

Guest
Kanske skulle fixat detta INNAN release?!

Ellerhur. Normalt testar speltillverkarna alltid spelen i asien o usa innan det släpps i europa men detta spel var det ju samma datum för release i hela världen.. Men tanke på att mw2 justerades i efterhand borde man fan kunnat fixa ljud när fiendens fötter nuddar mark.. Speciellt när det var ett gäng som lirade spelet online innan spelet släppts.. Löjligt :mad::huvet

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Ellerhur. Normalt testar speltillverkarna alltid spelen i asien o usa innan det släpps i europa men detta spel var det ju samma datum för release i hela världen.. Men tanke på att mw2 justerades i efterhand borde man fan kunnat fixa ljud när fiendens fötter nuddar mark.. Speciellt när det var ett gäng som lirade spelet online innan spelet släppts.. Löjligt :mad::huvet

Samma sak som när Microsoft släppte Vista.....:huvet INTE färdigt......:död

Det kommer en massa patchar till det som fixar dom flesta felen men jjag får inte den där riktiga WOW känslan som i battlefield.... :brinnerup

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Samma sak som när Microsoft släppte Vista.....:huvet INTE färdigt......:död

Det kommer en massa patchar till det som fixar dom flesta felen men jjag får inte den där riktiga WOW känslan som i battlefield.... :brinnerup
Fast Battelfield lider ju av sjukt många buggar som aldrig patchas. Då ser jag hellre att de patchar i efterhand än inte alls.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Har en hel del problem på PS3 att lira multiplayer. Vi är några polare som ibland bestämmer att ikväll ska vi lira, och här om dagen var vi 7 online samtidigt. Kändes som det var väldigt mycket tid som spenderades med att bilda om gruppen då spel hängde sig, man blir utkastad ur gruppen, följer inte med in i spelet när ledaren joinar osv osv osv.

Men när alla väl kommer in och får lira tillsammans är det ju sjukt jävla kul ;)

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Har en hel del problem på PS3 att lira multiplayer. Vi är några polare som ibland bestämmer att ikväll ska vi lira, och här om dagen var vi 7 online samtidigt. Kändes som det var väldigt mycket tid som spenderades med att bilda om gruppen då spel hängde sig, man blir utkastad ur gruppen, följer inte med in i spelet när ledaren joinar osv osv osv.

Men när alla väl kommer in och får lira tillsammans är det ju sjukt jävla kul ;)
Har samma problem PS3 men det räcker med att man är 2 i gruppen. Ett tag fungerade allt perfekt, men efter typ 1.5h spelande så tänkte spelet att "Nu fåre fan vara nog" så vi kom inte in i en enda match efter det. Antingen kom ingen in eller bara 1 person åt gången. Host migration 10 ggr samma match typ.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping