Camel Yamaha in action [FILM]

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
thompson46 skrev:
äh, gammalt material för den som är subscriber på motogp :D


Rossi byt hjälm! :hihi

Va fäään!!! Jag är subscriber på MotoGP.com.
Jag har alltså bommat denna :mad:
Jag skäms! :huvet
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Lobo Gixxer skrev:
Va fäään!!! Jag är subscriber på MotoGP.com.
Jag har alltså bommat denna :mad:
Jag skäms! :huvet
Lägg av!!! gör inget har oxå sett den tidigare men just sådana här härliga klipp kan man aldrig se för mycket/ofta av..skönt o slippa musik som det ju ofta är tycker att orginalmusiken duger gött :tummenupp
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ska vermulen köra Suzuki? Trodde han var kvar i hondas nypor :va
 
Last edited:

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
Teo skrev:
Ska vermulen köra Suzuki? Trodde han var kvar i hondas nypor :va

Först vill jag säga..." wweeeeeyyy, var har du varit nånstans?"...
Men det gör jag inte. :hihi

Jorå, så är det Vermuelen kamperarnu ihop med Hopkins. Kul med ett så pass ungt team tycker jag. Hoppas dom rejält med fart och fäste i år bara, har dom det kan det bli pallplatser tror jag iaf.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Lobo Gixxer skrev:
Först vill jag säga..." wweeeeeyyy, var har du varit nånstans?"...
Men det gör jag inte. :hihi

.

Jag har varit i stylingforumet och läst om människor som sätter på Ärettbakdelar på sina gsx750f från tidig kritaperiod med försvinnande smala gaffelben och svingar av bockad plåt.

Han hade nog fått det lite lättare på rcv´n. Ville honda inte ha fermulen eller var det fullt i hondastallet?
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Nä, fanns ingen styrning ledig för Vermuelen hos Honda. Det var Suzuki eller harva runt i WSBK ett år till som gällde...svår val... :rolleyes:
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
McFille skrev:
Nä, fanns ingen styrning ledig för Vermuelen hos Honda. Det var Suzuki eller harva runt i WSBK ett år till som gällde...svår val... :rolleyes:
Så var det oxå många sa att det var helt fel av vermuelen att gå till Suzuki!! Men med facit i hand blev det enligt mig helt rätt för en ungtupp som han..Hur stor chans var seriöst ett "guld" i getingboet WSBK där toppen känns mkt bredare än tidigare. Han kommer ju helt rätt in i Suzuki 2006 bl.a för de kommande testerna till hösten på 800cc känns ju inte lite viktigt inför 2007..
 

sandstream

Guest
CV gjorde helt rätt som inte gick tillbaka till WSBK.

Tror han får mycket svårt att vara med i MotoGP-toppen i år men 2007 räknar jag kallt med ett par pallplaceringar.
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
sandstream skrev:
CV gjorde helt rätt som inte gick tillbaka till WSBK.

Tror han får mycket svårt att vara med i MotoGP-toppen i år men 2007 räknar jag kallt med ett par pallplaceringar.

exakt visst är det så!! o Bridgestone verkar ju kunna göra däck nu oxå :tummenupp
 

sandstream

Guest
#space skrev:
exakt visst är det så!! o Bridgestone verkar ju kunna göra däck nu oxå :tummenupp
De fick ju till det rätt bra på slutet förra året men det hade ju varit härligt om de kunde matcha grodätarna hela säsongen i år :)
 

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
sandstream skrev:
De fick ju till det rätt bra på slutet förra året men det hade ju varit härligt om de kunde matcha grodätarna hela säsongen i år :)
Jerez, Spain, March 11, 2006 – But are still working hard with Michelin to find a way to rid the M1 of the vibration problems...

Tror/hoppas att B får ett break i år inte minst efter som du säger slutet 2005 samt testerna nu 2006.. känns som mkt kan hända o att överaskningarna blir fler i år o där kommer säkert B spela en viktig roll..

Verkar ju inte så lovande när man kollar deras sida o ser Motogp o en inaktuell kalender för 2005 :tungan Dax o vakna!!
http://www.bridgestone-eu.com/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=000000000000000000000000000000002705RCRD&locale=en_US
 
Last edited:

sandstream

Guest
#space skrev:
Tror/hoppas att B får ett break i år känns som mkt kan hända o att överaskningarna blir fler i år o där kommer säkert B spela en viktig roll..
Vi håller tummarna :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Ja det blir till att ligga inne och kolla TV soliga söndagar i år också alltså.
Jo det är nog bra för Vermulen att komma in i GP-cirkusen oavset och det kanske är bra att kunna "skylla på hojen" lite första säsångerna. Jag tror på honom och det ska bli skitkul att se hur det går, äntligen ett fejs bland suzuki att holla på.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sandstream skrev:
CV gjorde helt rätt som inte gick tillbaka till WSBK.

Tror han får mycket svårt att vara med i MotoGP-toppen i år men 2007 räknar jag kallt med ett par pallplaceringar.
Med tanke på att Suzuki inte fått ordning på sin 990 cc MotoGP hojs å skulel det förvåna mig storligen om deras 800cc hoj skulle vara så pass vass direkt ur lådan. Men man vet ju aldrig.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top