TurboBuser
NR Racing
200 mil, 350liter soppa(3850kr) / 15Liters tankrymd ...det blir fan SM i tankning det här!
200 mil, 350liter soppa(3850kr) / 15Liters tankrymd ...det blir fan SM i tankning det här!
JAG ÄR PÅ!!! (kvittar vart men bara tanken är lockande...)
Men allvarligt, förstår du hur dumt det är? Jag har kört drygt 100 mil på hoj en dag och det är vansinne. 200 är direkt farligt och dessutom jävligt plågsamt.Men finns det intresse så fixar jag gärna ett race, räkna med närmare 200mil nonstop. Jag har en hyffsat bra plan över hur det ska skötas på ett smidigt sätt.
Hahaha - köp en 5 liters vätskeryggsäck, kan väl inte va så farligt och ha bensin i den så man når lite längre
hahaha ta med dig ditt team Börja träna depå-stopp redan nu det är där man plockar tid
Jag har kört drygt 100 mil på hoj en dag och det är vansinne.
Men allvarligt, förstår du hur dumt det är?
Synd att CBR tog bort tävlingsdelen i det hela.Anmälning till 2009 någon......... - http://www.cannonballbikerun.com/
Synd att CBR tog bort tävlingsdelen i det hela.
Det var ju en tävling 2005/2006/2007 då snabbaste förare korades som vinnare.
Det var ju det som gjorde att det hela skilde sig från Gumball 3000 och andra dylika saker.
Numera är det ju lite av en snabb cruising utan vinnare.
Givetvis var det för att lugna myndigheter men tyvärr har det genomsyrat hela evenemanget.hmm...säker på det inte är ngn form utav "snack" för att diverse myndigheter ska va lugna?? menar temat kan ändras totalt när det väl bär av....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|