Carola

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Carola och Rejvis har faktiskt haft ett förhållande

Det gick till så här, Rejvis köpte en Damtidning och i mittuppslaget hittade han Carola, Rejvis drog en skinnhiss med mittupplaget i fokus, Carola är dock lyckligt ovetande om detta och därför tycker Rejvis att Carola är pervers ;)

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
GSXR1100R skrev:

Det gick till så här, Rejvis köpte en Damtidning och i mittuppslaget hittade han Carola, Rejvis drog en skinnhiss med mittupplaget i fokus, Carola är dock lyckligt ovetande om detta och därför tycker Rejvis att Carola är pervers ;)

ahaaa.....lite nåt i den stilen tänkte jag också...
annars kanske han skriver på hänt extra i smyg eller så.. :p

Last edited:

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
GSXR1100R skrev:

:D :D :D

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Är det bara jag som tycker att Carola inte verkar ha alla får i hagen? Kanske har jag lite för enkelt köpt allt media har sagt till mig, det är jag medveten om. Men visar inte hennes uttalanden på en enorm trångsynthet?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Burre skrev:
Är det bara jag som tycker att Carola inte verkar ha alla får i hagen? Kanske har jag lite för enkelt köpt allt media har sagt till mig, det är jag medveten om. Men visar inte hennes uttalanden på en enorm trångsynthet?

Skall man förklara omvärlden utifrån en "helig skrift" som i grund och botten inte får ifrågasättas, oavsett om det rör sig om bibeln, koranen eller scientologernas samlade visheter, så brukar det väl efter ett tag bli en smula enkelspårigt. Men så länge de är glada, och jag får ha mina åsikter i fred så....

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
t-rex skrev:
Skall man förklara omvärlden utifrån en "helig skrift" som i grund och botten inte får ifrågasättas, oavsett om det rör sig om bibeln, koranen eller scientologernas samlade visheter, så brukar det väl efter ett tag bli en smula enkelspårigt. Men så länge de är glada, och jag får ha mina åsikter i fred så....

Nu börjar den här tråden bli en John-tråd... :rolleyes:

Kan inte svara för vare sig Koranen eller Scientologerna, men Bibeln ska kritiseras. Sväljer man allt med hull och hår missar man ganska mycket. Man måste kunna tänka också..

Burre - hur definerar du trångsynthet? Om trångsynthet är att anse att Gud skapade människan att leva man ihop med kvinna, så är jag trångsynt.
Vet inte riktigt vad du kan tänka på för uttalanden, du kanske tänker på någonting helt annat? Berätta.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Hmm, tycker hela den här tråden luktar ironi.. Carola är ful, fet och har dessutom en mycket tvivelaktig bakgrund i "kyrkliga" sekter. Sjunga kan hon, men snygg är hon fan inte..

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
John skrev:
Nu börjar den här tråden bli en John-tråd... :rolleyes:

Kan inte svara för vare sig Koranen eller Scientologerna, men Bibeln ska kritiseras. Sväljer man allt med hull och hår missar man ganska mycket. Man måste kunna tänka också..

...

Idén om en högre makt måssta jag säga känns rätt bekväm. Även om jag inte är helt övertygad. Kritik och bibeln, däremot, vet jag inte riktigt om man skall para ihop för mycket. Jag tycker att bibeln konstant drar det kortaste strået där. Ser man det som dels en (gammal) lagbok, och dels en väg för människorna att förklara livets mening och orättvisor förr i tiden (nu har vi psykoanalys...) så, fine, det funkar. Men att hävda/försöka föra över mycket av det som står till modern tid tycker inte jag fungerar speciellt bra.

Sedan måste jag säga att scientologerna har den coolaste skapelseberättelsen. Onda rymdkejsare, vulkaner och atombomber, det är grejor det!

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...