Gustafsson
Skrapar tungan...
Ravetrancer skrev:orkar och vill inte utveckla det hela.......räcker med det som sagts.......

Bugar till den all mighty rejvis
Ravetrancer skrev:orkar och vill inte utveckla det hela.......räcker med det som sagts.......
JoS skrev:Du vet inte alltså.![]()
GSXR1100R skrev:Carola och Rejvis har faktiskt haft ett förhållande
Det gick till så här, Rejvis köpte en Damtidning och i mittuppslaget hittade han Carola, Rejvis drog en skinnhiss med mittupplaget i fokus, Carola är dock lyckligt ovetande om detta och därför tycker Rejvis att Carola är pervers![]()
GSXR1100R skrev:Carola och Rejvis har faktiskt haft ett förhållande
Det gick till så här, Rejvis köpte en Damtidning och i mittuppslaget hittade han Carola, Rejvis drog en skinnhiss med mittupplaget i fokus, Carola är dock lyckligt ovetande om detta och därför tycker Rejvis att Carola är pervers![]()
Burre skrev:Är det bara jag som tycker att Carola inte verkar ha alla får i hagen? Kanske har jag lite för enkelt köpt allt media har sagt till mig, det är jag medveten om. Men visar inte hennes uttalanden på en enorm trångsynthet?
t-rex skrev:Skall man förklara omvärlden utifrån en "helig skrift" som i grund och botten inte får ifrågasättas, oavsett om det rör sig om bibeln, koranen eller scientologernas samlade visheter, så brukar det väl efter ett tag bli en smula enkelspårigt. Men så länge de är glada, och jag får ha mina åsikter i fred så....
John skrev:Nu börjar den här tråden bli en John-tråd...![]()
Kan inte svara för vare sig Koranen eller Scientologerna, men Bibeln ska kritiseras. Sväljer man allt med hull och hår missar man ganska mycket. Man måste kunna tänka också..
...
oFFkeFF skrev:Alltså, grabbar, vilka psykmediciner går ni på egentligen?![]()
oFFkeFF skrev:Alltså, grabbar, vilka psykmediciner går ni på egentligen?![]()
John skrev:Jag går på dHA...![]()
Läs Bibeln så vet du vad det är.
Dagens tävling, vad står dHA för?![]()
![]()
John skrev:Jag går på dHA...![]()
Läs Bibeln så vet du vad det är.
Dagens tävling, vad står dHA för?![]()
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |