Carola !?!?!?!?!?!?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
sandstream skrev:
Tur att du är bättre på att köra hoj än att tippa Eurovision Song Contest :hihi

Tycka vad man vill om Carola men är det något hon kan så är det väl precis det hon gjorde ikväll :tummenupp

Hon vinner rubbet :mattias
från och med nu kommer ingenting du säger kopplas till verkligheten. ;-)

Hon har ingen som helst möjlighet till framgång utomlands. Texten var urkass. Hon bryter på engelskan.

De två låter jag önskat det stod mellan vore Andreas Johansson och Temple of love. De har hävdad sig internationellt tidigare och känns igen.

Vem fan är Carola?

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Swedie skrev:
från och med nu kommer ingenting du säger kopplas till verkligheten. ;-)

Hon har ingen som helst möjlighet till framgång utomlands. Texten var urkass. Hon bryter på engelskan.

De två låter jag önskat det stod mellan vore Andreas Johansson och Temple of love. De har hävdad sig internationellt tidigare och känns igen.

Vem fan är Carola?

:fakta

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
PGH skrev:
Carola är ju nummer ETT. Hon kommer sopa golvet med resten av europa. Hon har frälst mig och gett mig ljusi vardagen!!!!!!!!!!!!!!

NOT

Phhuuu...trodde ett taga att du slått huvvet! :huvet

sandstream

Guest
Backdraft skrev:
Men det är bara att gratulera Carola, hon har lyckats lura en hel nation med sina kvasipredikningar och rakt igenom onda blick. Det är bara att hoppas att majoriteten av de 1.9 miljoner som röstade är förvillade tonåringar som inte vet bättre, för inte kan väl en vuxen människa undgå att se vem Carola egentligen är? :3freak
Jag har inte 5 öre till övers för privatpersonen Carola men jag tror att du totalt har missat vad tävlingen går ut på.
Swedie skrev:
Lugn bara lugn, hon kommer att stå där med en svensk flagga och sjunga vinnarlåten :D

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
sandstream skrev:
Lugn bara lugn, hon kommer att stå där med en svensk flagga och sjunga vinnarlåten :D

..och förhoppningsvis få ett långt fängelsestraff för skändning av flaggan.
Eller finns det någon lag mot det nu för tiden?

_teSSan_

Guest
Har inte tittat på skíten, men det känns inte som att jag har missat något viktigt..

Bara hennes kommentar; "Jag känner personer som har blivit botade från sin homosexualitet genom förbön." gör att jag inte direkt sätter henne på min topp-10-lista.... :huvet

JonasSE

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
R1
Swedie skrev:
Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.

puh
Hon ÄR SNYGG

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
fan hela den där musik grejen känns så upp gjord, zappade över en snabbis och då ser man carola sitta där med "hahah jag kommer vinna, alla andra kan gå hem" minnen... och tidningar och medier kommer tjata om det här i all evighet (iaf till midsommar) fy sämmre skit finns inte
:argpådato :fatta! :huvet

JonasSE skrev:

med Botox och tand fasader

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
kajlyl skrev:
Det värsta är ju att några korkade 08:eek:r spräckte kickis nolla!! ofattbart...
värre var väl ändå göteborgarna med frukt-hatten med långt hår? sicken låt.

ja dansbanskärringen hade väl kanske inget där och gör. hur kunde hon "vinna" vidare till Stockholm? de övriga måste ju varit rättså kassa.

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Hon hade väl hållit nån masshjärntvättargudstjänst där hon tvingade philadelphiakyrkan/livets ord/pingstkyrkan att rösta. Pensionärerna röstar på henne dom med "av gammal vana" precis som socialdemokraterna får deras röster.
Hon är vidrig som person, låten är helt utan värde och den är chanslös internationellt.
Det här året hoppas jag inte att sverige vinner.

JonasSE skrev:
Mycket! Vad jag skulle ge för att få vara runar! :hihi
Det är inte dom två längre :fakta:

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Som ABBA:s manager Stickan Andersson sa: Folk är inte så dumma som man tror. De är dummare :huvet

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
"risken med att göra nånting idiotsäkert är att man underskattar idioternas genialitet"

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0