Carolina Gynning

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Fram till nu har jag faktiskt tyckt att hon är ganska charmig och i viss mån uppskattat hennes spontana och rakt på sak personlighet.

Men efter att ha haft Kanal 5 (I huvudet på Carolina Gynning) på i bakgrunden medan jag surfat runt på forumet så har jag nog blivit tvungen att ändra uppfattning.
Tjejen är ju dum i huvudet på riktigt. Kanske programmet skulle heta Vacum istället.
Behövde du ett program för att säga det?

Det är ju skandal att hon ens får ett eget skitprogram. Hon är inte ens charmig, har aldrig vart heller, bara pantad och fjollig.

Jag förväntade mig att "I huvudet på Carolina..." skulle vara en timmes sändningsuppehåll... Svart ruta... inte ens brus....
:hihi :D :rofl:

Last edited:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Men är man blond, tjej och ser bra ut så kan man nog lyckas med det mesta. :tuttar

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag förväntade mig att "I huvudet på Carolina..." skulle vara en timmes sändningsuppehåll... Svart ruta... inte ens brus....

Haha, jou makae min night förfan!!!!:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty GO GuW:tummenupp :)

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Hon är rätt rolig iallafall.
Roade mig med att läsa en av hennes krönikor i somras och där kom hon fram till att alla borde vara lediga hela sommaren. Hon hade räknat ut allt så bra, ingen var ledig på vintern, man skulle jobba även helger för att sen kunna njuta av sommaren. Det var ju bra så långt. Men sen kom hon till själva förtjänstdelen och där vart det ju så positivt för alla affärer och restauranger som skulle tjäna enorma pengar. Helt otroligt att dom skulle kunna tjäna pengar när ingen jobbar. Vet inte om hon på fullaste allvar tror att personalen inom serviceyrken finns där för att dom inte har något roligare för sig eller om hon var full när hon skrev sin krönika. Bara att hon "jobbar" som krönikör visar ju att det inte längre krävs speciellt mycket för att få jobb på tidningar eller andra media.

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
Vet ni varför blondiner begravs i trekantiga kistor?

När locket skruvas på och det blir mörkt så särar de på benen:yoparty

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Tycker Gynning är hur kul som helst, bjuder på sig själv med mycket ironi. Låter ju nästan som att alla tar allt hon gör o säger på största allvar? :va

Näfan diggar henne skarpt!

Däremot program som han Alcazar-gheyens, ingen aning om vad det hette men DET undrar man hur fan det fått tv-tid.

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Åsa Lindeborg har skrivit om Linda Rosing och Gynning!
Intressant och bra för den som orkar....

"Den hårfina skillnaden mellan att vara en slampa och en vamp kan kanske förklaras med varifrån kvinnan kommer. Inte alltid men ofta är det klassursprunget som avgör hur man tar för sig i de offentliga sammanhangen. Och hur man blir behandlad."

http://aftonbladet.se/kultur/article498882.ab

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Hon erkände ju(h) t.o.m. att hon har "hål i huet" sedan hon fastnat med håret i svarven för läbge sedan. :D

Nä, sicket jäla mög. Klockrent att den där Alex Shuman var med också. Pricken över i:et. Den mannen har bränt alla säkringar och databoxen för lääänge sen..

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Jag tycker Carolina är mycket underhållande! Likaså hennes program igår.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Jag har absolut respekt för henne, nu såg jag inte prpgrammet ifråga men annars så tycker jag hon är en ganska trivsam frisk fläkt som brakar på som hon vill med en glimt i ögonvrån. Och jag har svårt att se att hon skulle vara mer korkad än gemene man, fast det säger kanske inte så mycket.

/perris

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Jag tror att de vill framställe henne trögare än vad hon är. Kan väl hålla med om att hon inte är världens smartaste men hon verkar juh spela över en hel del också.

Men lite enteprenör måste hon va då hon verkar få en hel del jobb. Och tjännar troligtviss mer en dom flesta här inne.....

///Micke

Gabor

Guest
Avundsjuka och eget misslyckande i livet lyser igenom allltsom oftast hos de som klagar på andra. Folk som offentligt bjuder på sig själva är mer värda ensamma än hela SH i en hög av självömkan och klagan.

sandstream

Guest
När locket skruvas på och det blir mörkt så särar de på benen:yoparty
Ja, döda brukar reagera på mörker :rolleyes:

Nä, sicket jäla mög. Klockrent att den där Alex Shuman var med också. Pricken över i:et. Den mannen har bränt alla säkringar och databoxen för lääänge sen..
Där har du det enda jag ogillar starkt hos Gynning, att hon är kompis med den mest patetiske personen vi har i Sverige. Hans vidriga lillebror kommer på plats två.

I övrigt ett helt okej program som åtminstone fick mig som småbarnsförälder att dra på munnen. Att väcka ett barn som äntligen har somnat gör bara de som inte har några egna barn :fakta

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag tror att de vill framställe henne trögare än vad hon är. Kan väl hålla med om att hon inte är världens smartaste men hon verkar juh spela över en hel del också.

Men lite enteprenör måste hon va då hon verkar få en hel del jobb. Och tjännar troligtviss mer en dom flesta här inne.....

///Micke
Alltså, hon må va underhållande pga sinna dumma kommentarer...

Men ska dumhet verkligen priviligeras med ett eget program? I synnerlighet om hon nu, vilket hon verkar, gör sig "dummare" än hon är? Jag hade inte velat att min dotter skulle växa upp med henne som förebild....

ne, jag kommer inte titta på det.

Så Är Det

Bannad
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
såld
Behövde du ett program för att säga det?

Det är ju skandal att hon ens får ett eget skitprogram. Hon är inte ens charmig, har aldrig vart heller, bara pantad och fjollig.

Gå till denna tråden och se efter hur du uttrycker dig med svordomar och fina ord som "fitta", och sen fundera på om du själv framstår som begåvad eller pantad.:tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Gå till denna tråden och se efter hur du uttrycker dig med svordomar och fina ord som "fitta", och sen fundera på om du själv framstår som begåvad eller pantad.:tummenupp
Sa jag att jag va bättre? Jag är väl ingen offentlig person? möjligen här då, men ni som läser det jag skrivet, gör just det - bara läser det jag skriver, ni ser inte min personlighet, ingenting. Gynning däremot, ser ni och hör..

Du får givetvis tycka vad du vill, jag tycker bara inte att programmet är sevärt för min del.

Kolla in Teos signatur så har du nog en träffsäker beskrivning om 10-15 år.

0:14-0:17
http://www.youtube.com/watch?v=e12mKQ2udRM
Ursäkta? :va

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2