Casey har ingen respekt för Vale!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Råkade kolla på Faster The Movie och Faster 03.04 igår kväll... vad ska man säga egentligen? Så underbart härligt det var att se Biaggi, Gibernau, Capirossi och inte minst Rossi köra 990-kubikarna utan TC!! Så vackert att se de ta kurvorna och spinna loss bakhjulet ibland. Man kan nästan känna hur mycket svårare de maskinerna var att köra i jämförelse med dagens 800cc, inte för att det är lätt att köra dagens motogphojar!

Men ändå... jag iaf saknar den tiden :4skrika

//Dio

vilken film är Faster 03.04?

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Vilken gnällröv, ska rossi bara acceptera att stoners hoj kör om honom på rakan?

Knappast, han får ju slåss för sin position vilket han också gjorde,
Hur kul är det att vinna enbart pga rakorna?

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
inte för att det är lätt att köra dagens motogphojar!
:4skrika

//Dio

Njae vet inte det. När Bike och de andra stora fick testa MotoGP hojarna blev dom ju väldigt överaskade över just hur lätta de var att köra med.......och dom testpiloterna har defenitivt ingen erfarenhet av dagens GP cyklar annars. OK nu blåste dom inte runt på rekord tider men hojarna verkar helt klart alldeles för snälla.....

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Stoner har tidigare klagat på rossis "tajta" omkörningar.

Rossis svar till honom var att han skulle sluta med det....
om Stoner slutade köra om honom på rakorna.

:tummenupp

Det handlar om racing. Om man har en hoj som inte hinner med på rakorna måste man hitta andra vägar förbi. Om Rossi som är vassare på bromsarna bromsar ut honom och själ hans idialspår verkar Stoner tycka är att är fult gjort.

Jonas

Last edited:

superstreetbike

SpeedJunkie
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
R1 2002
De är bara att inse, Rossi är kung. Har fler titlar och år på nacken än stoner, en säkrare förare helt enkelt. Men Stoner blir nog stor han med, om inte Pedrosa puttar ned honom, he he. Men det är sånt här man vill se, racing när det är som bäst. Laguna var lätt det bästa racet hittills. GOOOOOO Vale!!!:tummenupp

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Råkade kolla på Faster The Movie och Faster 03.04 igår kväll... vad ska man säga egentligen? Så underbart härligt det var att se Biaggi, Gibernau, Capirossi och inte minst Rossi köra 990-kubikarna utan TC!! Så vackert att se de ta kurvorna och spinna loss bakhjulet ibland. Man kan nästan känna hur mycket svårare de maskinerna var att köra i jämförelse med dagens 800cc, inte för att det är lätt att köra dagens motogphojar!

//Dio

En riktig porrfilm det där =P
Kikat på lite filmsekvenser efter det loppet o upptäckte att jag missat ett riktigt nice gp =(

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Är det bara jag som tycker att även rossi är en yngling, allt snack om att rossi ska kanske sluta snart å så gör att jag känner mig gammal. kommer ihåg när rossi gick över till 500klassen då var det krasch efter krasch efter krasch fast det gick bra med doohans hjälp vad jag kommer ihåg. Det är så man lär sig rejsa med mc, det e inte bara gasa å låta tc sköta allt. Om stoner sade att det inte gick att köra utan tc vad var det fransmannen gjorde när hans tc strula, stängde av det å ändå kom på ok placering. stoner e som ni säger en brat.

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Hoj
Traja S3 -06
Håller med! Sluta gnälla och rejsa istället! Lätt det bästa rejset på Lääääänge!
Rossi är kung!!

Sen måste jag ge lite kudos till Marco Simoncelli som har gjort 250 roligt att titta på igen! Kör som en gud, är ohyggligt mycket större än de andra gossarna, ser ut som en galen clown med sin afro och hela tiden stora leende och slutligen presskonferenserna som han ändå håller på engelska trots att den är röv-dålig!!! Got to love him! Go Marco!!!:tummenupp

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Hoj
Honda VFR 03
Håller med! Sluta gnälla och rejsa istället! Lätt det bästa rejset på Lääääänge!
Rossi är kung!!

Sen måste jag ge lite kudos till Marco Simoncelli som har gjort 250 roligt att titta på igen! Kör som en gud, är ohyggligt mycket större än de andra gossarna, ser ut som en galen clown med sin afro och hela tiden stora leende och slutligen presskonferenserna som han ändå håller på engelska trots att den är röv-dålig!!! Got to love him! Go Marco!!!:tummenupp

Fan! där har jag missat nåt - dags att ladda hem!

Rätt kul med gnället för det blir lite mer att skratta åt då :)

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Det kommer bli mycket intressant att följa rejsen efter semestern. Stoner kommer va otroligt sugen på att ta revange på Rossi!
Pedrosa vill naturligtvis så gärna ta tillbaka andraplatsen, om inte ledningen i mästerskapet.
Hade varit intressant att se hur dessa spenderar sina semestrar; tror Stoner jobbar stenhårt på det mentala och fysiska styrkan inför fortsättningen av mästerskapet, medan Pedrosa går på rehab varje dag för att komma i form.
Rossi däremot sitter nånstans i en båt, fesrtar med sina brudar och har det bara bra utan att stressa sig för det som komma skall :D

Längtar :tuttar

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95

//Dio

Ang. 990,vem var det som sa "dom nya 4taktarna är trevliga hojar,för en tjej" när dom lämnade blåryk?

Henrik

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Ang. 990,vem var det som sa "dom nya 4taktarna är trevliga hojar,för en tjej" när dom lämnade blåryk?

Henrik

Kommer inte på det :va
Men kommer ihåg vad Rossi sa om 500cc 2-taktarna: "First time you ride the 500.... FACK :näsblod !!! ... The bike is from another world!!"

//Dio

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
He he,,samma nu ungefär om nedgången till 800 så man kan ju bara gissa hur stor skillnad det är till de som inte är feltaktade!

Henrik

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Vill ni se svårkört så titta på ett regnrace från Lawson-tidens 500'or. Snacka om ketchupeffekt :D

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Vill ni se svårkört så titta på ett regnrace från Lawson-tidens 500'or. Snacka om ketchupeffekt :D

En 500 med bakkelit sulor, inga fegisar bakom styret där inte!

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Aja Det är inte första gången rossi har kört av folk ifrån banan, han knäckte ju melandri för nått år sen osv. Yamaha får väl för fan kämpa lite då så dom får lite toppfart som ducatin. Ful körning från rossis sida tycker jag "och då hejjar jag ändå på honom" jag tycker han började med sånna fulheter när han gick ifrån honda till yamaha. Rossi är motoGPns Schumacher så det så.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning