Hittade denna på blocket.
http://www.blocket.se/vi/21504584.htm?ca=22_s
kände att jag var tvungen att dela med mig.
Nästan så man själv blev sugen på en cafe moppe.
Hej alla glada !
Den här moppen kan ni glömma nu. Den är min, min ,min, min .......!
Hämtade den i torsdags och nu är den halvt nerplockad.
Ska renovera bromsarna. Byta en massa fula bultar och allmänt snyggas till.
Startar väl kanske upp en tråd senare om bygget. Blir mindre moddar
och modifieringar av en redan läcker hoj.
Kul med alla kunniga cafè diggare här. Hoppas man får vara med i gänget
nu och få lite värdefulla tips.
Ha det bra !
Cutsen gjorde jag i photoshop. Har du en som ser sån ut så är jag klart nyfiken på den.
Lånade tanken från ditt garage också. Hehe! Bara ändrade lite på bilden
Kan man få kika på cutsen nån dag?
Givet!Hoppas man får vara med i gänget
nu och få lite värdefulla tips.
Hej Igen !
Kapar din tråd en sekund.
Vi har ju samma hoj så jag tänkte fråga dig och alla andra om kopplingen
på cb 500 four. När jag körde hojen för några dagar sen så kändes kopplingen helt ok och tog perfekt osv. Men nu när hojen stått still
sen dess så är kopplingen riktigt trög att trycka in. Typ 3 ggr så trög som några dagar sen. Har inte pillat på något som har med motorn eller kopplingen att göra. Hojen har verkligen bara stått still utan att ha startats.
Vad kan detta bero på ????
Ska det vara så ???? svårt att tänka mig det.
Kommer kopplingen bli lättare med motorn varmkörd kanske ? Kan inte starta och testa för elen är tillfälligt tagen ur bruk i väntan på nya kopplingar.
Vad säger ni "rävar" om detta ? Tacksam för seriösa svar.
Mvh Z
vill göra en på en z1000 men det får bli när min nuvarande ä klar, men ja ä så jävla sugen på o bygga en latteracer,,,,,,,bygg på,,antar du sett hojarna på wrenchmonkees tror ja dom heter, danska killar...... uber arbeten
Hej, Mina tankar flög tillbax till filmen med Clintan,,(skitige harry tror jag). visst körde han med en 750 four?? i dom italienska kurvorna utan hjälm o utsvängda brallor o hokeyklubbor på kinderna. kolla lite youtube för att försöka visa dig men utan resultat.Säkert någon här som kan hitta den körningen.Det var samma år tror jag som hojen kom ut då på 70-talet.
mvh Kenth.
Då var man hemma igen!
Färdigpillat för den här gången. Tar mitt pick och pack och drar till Turkiet istället. Ha det så gott här hemma!
Stämmer bra det. Fast en bit utanför. Du lär dessvärre inte se den på vägarna på nåt år eftersom skicket var ännu värre än jag trodde.jaså du meckar i Växjö? då kanske man ser en cafe där till snart trodde nästan jag skulle va där ensam med min
Stämmer bra det. Fast en bit utanför. Du lär dessvärre inte se den på vägarna på nåt år eftersom skicket var ännu värre än jag trodde.
Men ensam är du inte. Finns ju en tjej med en CB 500 Four också
Hej!
Läst trådarna på nätet ett tag o köpte mig en cb 500 -72 för några veckor sedan.
Slängde ihop den o bes. Stuket är väl sisådär för stunden.
Blir alutank i vinter o kuts o sidokåpor, har ju engelskt hjul o en del kunskaper i det , så det blir lätt som en plätt Slänger upp bilder på gordon som han heter
Hej!
Läst trådarna på nätet ett tag o köpte mig en cb 500 -72 för några veckor sedan.
Slängde ihop den o bes. Stuket är väl sisådär för stunden.
Blir alutank i vinter o kuts o sidokåpor, har ju engelskt hjul o en del kunskaper i det , så det blir lätt som en plätt Slänger upp bilder på gordon som han heter
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |