Lazer utan insats måste ju låta rätt mycket, två rörstumpar bara. Jämfört med Termi slipon, hur låter Lazer utan insats? Mycket lägre?
Tyvärr så kan jag ej svara på den frågan än. Jag kanske får ett ryck och river ut insatsena och provar, vi får se.
Är det något som har problem med fastbränt smuts på grenröret? Hur tar man bort det smidigast? Testade med en vanlig svamp och tvätt... men det gick inte helt. Autosol har jag hört kan repa grenröret. Några tips?
Någon som känner till ett bra Hornet forum? Vill se lite bilder på andra användares stylade hojar osv för att få lite inspiration
Slå till på lazer-pipan du =)
Med insaten borttagen låter den riktigt gott! Har visserligen bara original att relatera till, och då låter väl det mesta gott
Någon som vet hur hårt polisen ser på "lite" för liten reg plåt! Har precis satt dit en undertail och med original regskylt ser det inte så kul ut...
Får väl våga chansa lite kanske... Skylten jag bytt till är 15x12 cm, alltså inte så liten iaf!
Hej alla ni som kör en nyare hornet.
Hur trivs ni med den, är ni nöjda eller tycker att man får varva den tok mycket för det ska hända något ? Har varit inne på att köpa en ny hornet hela tiden men var och kolla på en och snackade med en säljare idag.
Fick uppfattningen om att många tröttnar rätt snabbt på den och vill byta upp sig till 1000cc, så hur känner ni som redan har en och vad har ni kört innan ?
Är det något som har problem med fastbränt smuts på grenröret? Hur tar man bort det smidigast? Testade med en vanlig svamp och tvätt... men det gick inte helt. Autosol har jag hört kan repa grenröret. Några tips?
Hej alla ni som kör en nyare hornet.
Hur trivs ni med den, är ni nöjda eller tycker att man får varva den tok mycket för det ska hända något ? Har varit inne på att köpa en ny hornet hela tiden men var och kolla på en och snackade med en säljare idag.
Fick uppfattningen om att många tröttnar rätt snabbt på den och vill byta upp sig till 1000cc, så hur känner ni som redan har en och vad har ni kört innan ?
Vad gäller skylten så rent krasst är all annan skylt än just den från VägVerket ej godkänd och klassas som förfalskning... har inte med storleken att göra.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|