Halogen skrev:Jag har googlat lite, och jag tror att magspoilern i fråga är av märket Hornet Cup. Jämför med bilden här, jag tycker det ser ut som samma förutom att denna killen har lite dekaler på sin. Inte en aning vart man kan få tag i dem dock.
Koskela skrev:Hur menar du trögare?
TukTuk skrev:Tja, upplevelsen är ofta så då rörelserna bli större vid längre styre.
Kommer ihåg på mc-skolan hur nästan alla ville ha en särskild hoj eftersom den hade något kortare styre (men samma för övrigt) och då skulle vara lättare att klara tiden på i konbanan.
Riverpool skrev:Kul med så många med Hornet. Köpte min i våras, första hoj och är mycket nöjd. Har inte bytt något, det var lite fixat på den när jag köpte den, men går oxå och funderar på styre, fram och baklyse men kan inte bestämma mig. Först får det bli nya däck för nu ser de ut som slicks och det börjar kännas lite obehagligt nu på hösten
Det vore kul att se lite vad ni gör för modifieringar och vad saker kostar. Alltid kul att få lite inspiration.
Rikard1979, åker du fortfarande eller har du lagt hjälmen på hyllan?
/Rikard (Riverpool)
HönaPower skrev:Men helvete!! nu började jag sakna min gamla Hornet också!!!!
rikard1979 skrev:Nej du, jag ställde undan min i oktober Tyckte jag åkte ganska sent ändå.. Var ju askallt på morgonen när man skulle till jobbet.
Om mina planer inte spricker helt i vinter blir det lite fix med den
Gula faran skrev:
Koskela skrev:Den gula hornetens lyse, är det bara en kåpa över ogrinalet eller
smacker skrev:De är en hel kåpa. Finns på S-racings sida. Förövrigt sjukt jäla skitful! Sorry men så är de.
smacker skrev:De är en hel kåpa. Finns på S-racings sida. Förövrigt sjukt jäla skitful! Sorry men så är de.
Riverpool skrev:Kul med så många med Hornet. Köpte min i våras, första hoj och är mycket nöjd. Har inte bytt något, det var lite fixat på den när jag köpte den, men går oxå och funderar på styre, fram och baklyse men kan inte bestämma mig. Först får det bli nya däck för nu ser de ut som slicks och det börjar kännas lite obehagligt nu på hösten
Det vore kul att se lite vad ni gör för modifieringar och vad saker kostar. Alltid kul att få lite inspiration.
Rikard1979, åker du fortfarande eller har du lagt hjälmen på hyllan?
/Rikard (Riverpool)
Hornetboy skrev:Här e en bild på min nya bakdel som jag har lackat o monterat integrerade blinkers på, blev riktigt nöjd med resultatet.
Halogen skrev:Går den genom besiktningen?
HanneZ skrev:En fågel viskade i mitt öra att man bör höja upp fotpinnarna, fast det kanske är endast på de äldre modellerna?
Vet faktiskt inte har inte besiktigat den ännu.. Men har hört att det ska vara ett visst antal cm mellan blinkersen.Halogen skrev:Går den genom besiktningen?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|