Den här Benelli racern är min inspiration. Den är så otroligt vacker. Tyvärr är prislappen på en benelli långt ifrån min budget.
Skithäftigt med läderremmen, men den skulle vara lite bredare så den passar i ursparningen. Värt att tänka på när du knackar den nya tankenNäpp det blir naket , alltid trevligt med naket o sen får man ju ett härlig proteintillskott mellan tänderna Tänkte låta läderemmen sitta kvar o slitas av vädret kan nog ge en cool yta.
Känner igen bilden och ser ju att det är en Guzzi, men har du lust att bjuda på lite mer info, årsmodell, volym m.m.Bifogar ngt som anknyter till din tråd på olika sätt.
Alla har säkert sett bilden men jag bjussar på den igen !
Skithäftigt med läderremmen, men den skulle vara lite bredare så den passar i ursparningen. Värt att tänka på när du knackar den nya tanken
Känner igen bilden och ser ju att det är en Guzzi, men har du lust att bjuda på lite mer info, årsmodell, volym m.m.
http://www.bikeexif.com/zagato-guzziHoj hoj !
har ingen aning om modell och årtal. den ser ju rejält ombyggd ut. tycker ramen ser ovanligt grov ut för tidsperioden.
kanske ett hemmabygge.
den här bilden ligger nog på varenda cafè-forum jag bevakar men
aldrig ett ord om vad det är för spec.
hade jag haft tråd startarens kunskap och maskinpark hade jag byggt ngt liknande. jag menar då tank+cuts mm.
cutsen redan klar så det är ju "bara" tanken kvar !!!
mvh
http://www.bikeexif.com/zagato-guzzi
Så svårt var det.
Hoj hoj !
har ingen aning om modell och årtal. den ser ju rejält ombyggd ut. tycker ramen ser ovanligt grov ut för tidsperioden.
kanske ett hemmabygge.
den här bilden ligger nog på varenda cafè-forum jag bevakar men
aldrig ett ord om vad det är för spec.
hade jag haft tråd startarens kunskap och maskinpark hade jag byggt ngt liknande. jag menar då tank+cuts mm.
cutsen redan klar så det är ju "bara" tanken kvar !!!
mvh
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |