CBR 1000 RR Superbike

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Vänligen förklara för en gammal man som inte förstår. Vad är det som gör hojen på bilderna i de tidigare inläggen så mycket snyggare/bättre/grymmare/coolare/rejsigare än den vanliga gat-CBR'en? Jag tycker de ser identiska ut sånär som på svingen och de obligatoriska utbytessakerna för racebruk (kåpor, fotpinnar, o s v). Vem som hellst kan väl göra om en vanlig gat-CBR till att se ut som den på bilderna förutom svingen då, eller?

Bifogat

• CBR.jpg
    CBR.jpg
    40.4 KB · Visningar: 42

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Teddy skrev:
Vänligen förklara för en gammal man som inte förstår. Vad är det som gör hojen på bilderna i de tidigare inläggen så mycket snyggare/bättre/grymmare/coolare/rejsigare än den vanliga gat-CBR'en? Jag tycker de ser identiska ut sånär som på svingen och de obligatoriska utbytessakerna för racebruk (kåpor, fotpinnar, o s v). Vem som hellst kan väl göra om en vanlig gat-CBR till att se ut som den på bilderna förutom svingen då, eller?

Det fattar du väl..... För att det är så? R1 är fräck och CBR är touring. Så har det ju alltid varit...

Att en sving kan göra en ful hoj så j-a snygg övergår mitt förstånd...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
tror nog folk menar att racelook på en hoj är snyggare än färgerna som Honda valt. Bara en illusion (eller nått) att det är så stor skillnad på utseendet på race mot gathoj.

R1 börjar bli uttjatat. Dock äger jag en. hehe

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Teddy skrev:

Det är ingen idé att du lägger energi på detta; du har att göra med en die-hard hondahatare som inte på fullaste allvar kan se någon visuell likhet mellan CBR1000RR och RC211V Spec. -03.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:
Det är ingen idé att du lägger energi på detta; du har att göra med en die-hard hondahatare som inte på fullaste allvar kan se någon visuell likhet mellan CBR1000RR och RC211V Spec. -03.

Nejnej, Dragstar var det väl?

KIRE

Guest
Chrille skrev:
Det fattar du väl..... För att det är så? R1 är fräck och CBR är touring. Så har det ju alltid varit...

Att en sving kan göra en ful hoj så j-a snygg övergår mitt förstånd...

Du är en förnuftig jävel :kiss

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...