Cbr 125

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Ja CBR:en va ju inte direkt någon hit... Va ganska så ful..!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Esquina skrev:
Ja CBR:en va ju inte direkt någon hit... Va ganska så ful..!

ja säg då de... har ni sett någon i verkligheten?? jag kan då säga att den är mycket snyggare i verkligheten än på bild och fyrtaktsmotorn är helt underbar! drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen! designen tycker jag personligen är snygg och jag kan intyga att det är riktigt bra vrid i den med! har precis kört in min, å det börjar släppa mer och mer, det känns att den bara börjar gå bättre och bättre! :squid hojjen är helt underbar att köra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! erkänner att det känns som om man skulle haft nåra kusar till, men ska nog skaffa trimsystem till den och då blir den nog alldeles perfekt ska ni se ;)

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Gradda skrev:
ja säg då de... har ni sett någon i verkligheten?? jag kan då säga att den är mycket snyggare i verkligheten än på bild och fyrtaktsmotorn är helt underbar! drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen! designen tycker jag personligen är snygg och jag kan intyga att det är riktigt bra vrid i den med! har precis kört in min, å det börjar släppa mer och mer, det känns att den bara börjar gå bättre och bättre! :squid hojjen är helt underbar att köra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! erkänner att det känns som om man skulle haft nåra kusar till, men ska nog skaffa trimsystem till den och då blir den nog alldeles perfekt ska ni se ;)

Snälla inte en till drauppenjättegammaltråd .

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Asså om jag säger så här.. den svart/silvriga cbr:n e så jävla mycket snyggare än den röd/svarta .. samt att på korten ser dom så ruttet ful ut men e så jävla snygg i verkligheten!!.. Men denna som jag har ser jag då inget fel eller att den e ful! + att det finns mycket att göra för att få ut mer effekt har jag hört nu

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )

Bifogat

• cbr1.jpg
    cbr1.jpg
    89.7 KB · Visningar: 100
  • cbr2.jpg
    cbr2.jpg
    94.9 KB · Visningar: 135
  • cbr3.jpg
    cbr3.jpg
    72.9 KB · Visningar: 97

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
nicke skrev:
aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )

den där var riktigt snygg :tummenupp
jag har sett dom i verkligheten & jag tycker faktiskt dom är ganska läckra, spec. med tanke på priset :) funderade på att köpa en sån fast det som gjorde att jag inte gjorde det var storleken (för smal) & effekten (inte så kul med 9kW) men som sagt, mer för storleken som inte jag blev ägare till en :tungan

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
jag tycker iaf att cbr:en e j*vligt snygg...jag skulle hällre ha en sån än tex. nsr..

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Hoj
En blå nia
nicke skrev:

DEn där var jävligt grym! skulle var akul å höra hur den låter

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
NSR_Martin skrev:
Men du har ju inte fattat det roliga med effekt :D ;)

Förtydligande.
JAG SKOJADE.

en större förgasare och insug är ett bra alternativ..och annan kammaxel, plana och porta toppen...det finns mycket att göra med en 4-taktare

4-STROKE RULES

och jag LOVAR att denna CBR har en bra bit över orginal effekten..=) [StewOo , han skerv så på min grej jag skrivit ]

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
jag har fattat dedär med effekt..=) och tröttnat på det eviga blårökandet...de är rätt jobbigt att måsta ha olja med sig när man skall tanka oxå..=/

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
StewOo skrev:
jag har fattat dedär med effekt..=) och tröttnat på det eviga blårökandet...de är rätt jobbigt att måsta ha olja med sig när man skall tanka oxå..=/
Det är inte jobbigt, det är du som är lat :fakta :D Olja behöver man inte ha med sig.

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
NSR_Martin skrev:
Det är inte jobbigt, det är du som är lat :fakta :D Olja behöver man inte ha med sig.

you got me there.. :rolleyes:
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket... :tummenupp

och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!

paddesputnik

På Körskolan....
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Aprilia Af1 Futura, Tungvikt 2011
StewOo skrev:
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket... :tummenupp

och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!

full oljetank på min drac räckte 120mil så den behövde man inte kolla så värst ofta :p

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
paddesputnik skrev:
full oljetank på min drac räckte 120mil så den behövde man inte kolla så värst ofta :p

drac? moped lr? dom drar väll lite mindra än en 125:a? lr har jag fel?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
StewOo skrev:

Finns öronproppar :gnissla :7peta

Det gör jag inte, helt enkelt, en tank räcker ca 80 mil, det håller jag koll på, fyller på i god tid helt enkelt. Oljelampan börjar lysa i god tid med...

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
NSR_Martin skrev:
Finns öronproppar :gnissla :7peta

Det gör jag inte, helt enkelt, en tank räcker ca 80 mil, det håller jag koll på, fyller på i god tid helt enkelt. Oljelampan börjar lysa i god tid med...

jaja...jobbigt ändå..=P

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Oljan behöver man inte fylla på ofta, i alla fall inte på nsr. Man fyller ju på lite då och då när man ändå är i garaget. Och om man nu skulle köra slut på oljan och lampan börjar lysa får man väll ringa nån.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras