Esquina skrev:Ja CBR:en va ju inte direkt någon hit... Va ganska så ful..!
Gradda skrev:ja säg då de... har ni sett någon i verkligheten?? jag kan då säga att den är mycket snyggare i verkligheten än på bild och fyrtaktsmotorn är helt underbar! drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen! designen tycker jag personligen är snygg och jag kan intyga att det är riktigt bra vrid i den med! har precis kört in min, å det börjar släppa mer och mer, det känns att den bara börjar gå bättre och bättre! hojjen är helt underbar att köra och jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! erkänner att det känns som om man skulle haft nåra kusar till, men ska nog skaffa trimsystem till den och då blir den nog alldeles perfekt ska ni se
nicke skrev:aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )
Men du har ju inte fattat det roliga med effektStewOo skrev:jag tycker iaf att cbr:en e j*vligt snygg...jag skulle hällre ha en sån än tex. nsr..
nicke skrev:aja smaken är som baken, men måste nästan erkänna, den verkar nästan grym... kolla bilderna! (enda saken jag fortfarande retar mig på är dom jävla speglarna på styret :kocko )
NSR_Martin skrev:Men du har ju inte fattat det roliga med effekt
Förtydligande.
JAG SKOJADE.
Sådär lite drog ju tom min DT125:a vid blandad körning av det hårdare slagetGradda skrev:drar lika mycket soppa som en moppe, ligger på ca 0,32 - 0,33l/milen!
Det är inte jobbigt, det är du som är lat Olja behöver man inte ha med sig.StewOo skrev:jag har fattat dedär med effekt..=) och tröttnat på det eviga blårökandet...de är rätt jobbigt att måsta ha olja med sig när man skall tanka oxå..=/
NSR_Martin skrev:Det är inte jobbigt, det är du som är lat Olja behöver man inte ha med sig.
StewOo skrev:you got me there..
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket...
och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!
paddesputnik skrev:full oljetank på min drac räckte 120mil så den behövde man inte kolla så värst ofta
StewOo skrev:you got me there..
klart att man är lat..det är därför jag kör gliiiidare...då slipper man att höra dedär eviga högvarvandet och skriket...
och hur gör du om du är ute på landet och kör och kommer till en liten mack som inte har olja och så märker du att oljetanken är tom?!
NSR_Martin skrev:Finns öronproppar
Det gör jag inte, helt enkelt, en tank räcker ca 80 mil, det håller jag koll på, fyller på i god tid helt enkelt. Oljelampan börjar lysa i god tid med...
Nej, det är du som är lat.StewOo skrev:jaja...jobbigt ändå..=P
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |